Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511370810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1/4
1.5.2.) Miejscowość: Wydminy
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874210115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wydminy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopswydminy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c1c0639-4dbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00269466/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.4/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy zakres czynności, które mogą składać się na usługę tj.
2. Samodzielne lub wspólnie z usługobiorcą dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych do codziennej egzystencji (w tym leków) w najbliższym sklepie oraz aptece, rozliczanie wydatków.
3. Przygotowanie posiłku z uwzględnieniem diety zalecanej przez lekarza: odpowiednio na miarę potrzeb śniadania, obiadu lub kolacji).
4. Podgrzanie i podanie posiłku, pomoc przy jego spożyciu.
5. Zmycie naczyń po posiłku.
6. Bieżące sprzątanie mieszkania (z uwzględnieniem oczekiwań usługobiorcy):
1) pokoju usługobiorcy
2) kuchni usługobiorcy –jeżeli mieszka sam lub z osobą niepełnosprawną, chorą przewlekle
3) łazienki i urządzeń sanitarnych – jeżeli mieszka sam lub z osobą niepełnosprawną, chorą przewlekle
7. Sprzątanie całego mieszkania – dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
8. Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego.
9. Umożliwienie i pomoc w wykonywaniu zabiegów higienicznych, w szczególności: w myciu, w kąpieli, higienie jamy ustnej, czesaniu, goleniu, myciu głowy, dbanie o higienę paznokci rąk i nóg oraz innych niezbędnych klientowi czynności higienicznych.
10. Pomoc w załatwieniu potrzeb fizjologicznych: pomoc w skorzystaniu z toalety, zmianie pieluch np. typu pampers.
11. Drobne pranie lekkiej odzieży usługobiorcy, rozwieszenie upranej odzieży i prasowanie - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
12. Zmiana odzieży i bielizny pościelowej.
13. Prześcielanie łóżka.
14. Przynoszenie węgla i palenie w piecu zgodnie z zasadami BHP - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
15. Przynoszenie wody (jeżeli nie ma jej w domu) - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
16. Wynoszenie śmieci - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
17. Zanoszenie i odbiór bielizny pościelowej i odzieży z pralni.
18. Zgłaszanie do naprawy urządzeń i instalacji domowych.
19. Współpraca z: Przychodnią lekarską - zamawianie wizyt lekarskich i recept, pielęgniarką środowiskową (dla niewychodzących z domu) oraz pracownikiem socjalnym.
20. Wizyty z klientem w placówkach służby zdrowia, instytucjach i urzędach – dotyczy osób samotnych.
21. Załatwianie spraw urzędowych – dotyczy osób samotnych - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
22. Wnoszenie w imieniu klienta opłat związanych m.in. z utrzymaniem lokalu - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
23. Generalne okresowe sprzątanie mieszkania: mycie okien, mycie mebli (od zewnątrz i wewnątrz) , mycie podłóg, urządzeń sanitarnych, łazienek, zdjęcie pranie i zawieszanie firan i zasłon, trzepanie i pranie dywanów - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
24. Dbanie o kondycję psychoruchową usługobiorcy oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
1) organizowanie spacerów lub pomoc w przemieszczanie się po mieszkaniu
2) prowadzenie rozmów
3) czytanie prasy, książek i ich wymiana w bibliotece
4) pomoc w prowadzeniu korespondencji świadczeniobiorcy
5) pomoc w dotarciu do ośrodków kultury lub innych miejsc wskazanych przez klienta (w obrębie miejsca zamieszkania)
25. Utrzymanie stałego kontaktu z pracownikiem Zamawiającego wskazanym do kontaktów w sprawie realizacji umowy.
26. W razie konieczności, dla osób samotnych, odśnieżanie ścieżki do posesji i mieszkania - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna HS Prekursor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451988928
7.3.3) Ulica: Plac Rynek 1/4
7.3.4) Miejscowość: Wydminy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-510
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HS PREKURSOR
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HS PREKURSOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Świadczenie usług schronienia dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.