eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Dębińska"Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dębno"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie
Gminy Dębno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 6658 714

1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie
Gminy Dębno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-382f0107-2764-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dębno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224093/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400682,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Część nr 1 - „Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków na działkach nr 246/2, 246/3, 246/4, 246/5, 246/6, 246/7, 246/8 w miejscowości Sufczyn.”
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości:
- 227,0 mb i średnicy Ø 200 mm - rurociąg grawitacyjny,
- 198,0 mb i średnicy Ø 63 mm – rurociąg tłoczny
wraz z przepompownią ścieków Ø 1500 gł. 3,53 m z polimerobetonu na działkach nr 246/2, 246/3, 246/4, 246/5, 246/6, 246/7, 246/8 w miejscowości Sufczyn.
W zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem wchodzą roboty montażowe sieci kanalizacyjnej, próby szczelności, roboty montażowe przepompowni ścieków oraz innych obiektów na sieci i roboty ziemne na powyższe a także obsługa geodezyjna (geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Wykonawca zapewnia całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.

Szczegółowy opis części nr 1 zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 125321,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b. Część nr 2 - „Budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków na działkach nr 970/2, 970/7, 970/8, 970/9 oraz 970/14 w miejscowości Wola Dębińska.”
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości:
- 115,2 mb i średnicy Ø 200 mm - rurociąg grawitacyjny,
- 137,2 mb i średnicy Ø 63 mm – rurociąg tłoczny
wraz z przepompownią ścieków Ø 1200 gł. 3,33 m z polimerobetonu na działkach nr 970/2, 970/7, 970/8, 970/9 oraz 970/14 w miejscowości Wola Dębińska.
W zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem wchodzą roboty montażowe sieci kanalizacyjnej, próby szczelności, roboty montażowe przepompowni ścieków oraz innych obiektów na sieci i roboty ziemne na powyższe a także obsługa geodezyjna (geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Wykonawca zapewnia całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.

Szczegółowy opis części nr 2 zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 100111,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c. Część nr 3 - „Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dębno na działkach nr 46/5, 46/6, 46/7, 46/8, 46/9.”
Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem:
- rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 46/5, 46/6, 46/7, 46/8, 46/9 w msc. Dębno o dł. 103,5 mb i średnicy Ø 200 mm - rurociąg grawitacyjny,
- studzienki kanalizacyjne Ø 425 mm - 4 szt.,
- studzienkę betonową Ø 1000 mm – 1 szt.
W zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem wchodzą roboty montażowe sieci kanalizacyjnej, próby szczelności, na sieci i roboty ziemne na powyższe a także obsługa geodezyjna (geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Wykonawca zapewnia całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
Szczegółowy opis części nr 3 zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 49919,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d. Część nr 4 - „Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 966/8, 966/5, 966/4, 966/3, 966/2, 689/8 i 486/47 w miejscowości Wola Dębińska.”
Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem:
- rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 966/8, 966/5, 966/4, 966/3, 966/2, 689/8 i 486/47 w miejscowości Wola Dębińska o dł. 156,0 mb i średnicy Ø 200 mm - rurociąg grawitacyjny,
- studzienki kanalizacyjne Ø 425 mm - 5 szt.,
- studzienkę betonową Ø 1000 mm – 1 szt.
W zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem wchodzą roboty montażowe sieci kanalizacyjnej, próby szczelności, na sieci i roboty ziemne na powyższe a także obsługa geodezyjna (geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Wykonawca zapewnia całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
Szczegółowy opis części nr 4 zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 64067,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e. Część nr 5 - „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej do budynków zlokalizowanych na działkach ewidencyjnych nr 335/10 i 334/6 położonych w miejscowości Sufczyn.”
Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem:
- rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 325/12, 335/13, 335/8, 334/7, 334/6, 334/4, 335/14, 335/9, 335/10 położonych w miejscowości Sufczyn o dł. 168,0 mb i średnicy Ø 200 mm - rurociąg grawitacyjny,
- studzienki kanalizacyjne Ø 425 mm - 3 szt.,
- studzienkę betonową Ø 1000 mm – 4 szt.
W zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem wchodzą roboty montażowe sieci kanalizacyjnej, próby szczelności, na sieci i roboty ziemne na powyższe a także obsługa geodezyjna (geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Wykonawca zapewnia całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
Szczegółowy opis części nr 5 zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 61262,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227457,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274282,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227457,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "EKOMONT" Krzysztof Brach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-116-08-61

7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 38

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-321

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227457,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189336,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208746,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189336,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mendel Roboty Ziemne - Transport Roman Mendel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691639162

7.3.4) Miejscowość: Jurków 332

7.3.5) Kod pocztowy: 32-860

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189336,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46977,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95782,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46977,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "EKOMONT" Krzysztof Brach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-116-08-61

7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 38

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-321

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46977,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70611,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125973,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70611,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "EKOMONT" Krzysztof Brach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-116-08-61

7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 38

7.3.4) Miejscowość: Moszczencica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-321

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70611,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64329,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98086,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64329,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnyhc "EKOMONT" Krzysztof Brach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-116-08-61

7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 38

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-321

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64329,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.