eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą: "Rozbudowa drogi nr 3114L Chorupnik - Piaski Szlacheckie - Izbica"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą: „Rozbudowa drogi nr 3114L Chorupnik – Piaski Szlacheckie – Izbica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110199172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Borowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp-krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą: „Rozbudowa drogi nr 3114L Chorupnik – Piaski Szlacheckie – Izbica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39e71144-f9fd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024409/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycja pn.: „Rozbudowa drogi nr 3114L Chorupnik – Piaski Szlacheckie - Izbica od km 0+980 do km 5+838 dł. 4,858 km"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZP.3610.9.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50550,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego branży drogowej oraz branży teletechnicznej nad robotami w okresie wykonania prac budowlanych obejmujących rozbudowę drogi powiatowej Nr 3114L Chorupnik – Piaski Szlacheckie – Izbica na odcinku od km 0+980 do km 5+838 o dł. 4,858 km. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz dokumentacja techniczna, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi pod nazwą: „Rozbudowa drogi nr 3114L Chorupnik – Piaski Szlacheckie – Izbica”. (SPZP.3610.2.2023.AW).
4.2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz dokumentacją techniczną i decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - podczas realizacji i wykonywania robót budowlanych,
2) współpracę z Zamawiającym w zakresie czynności technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji oraz zapewnienie nadzoru (przeglądy gwarancyjne) w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (60 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING Magda Kobojek-Łokaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989

7.3.3) Ulica: ul. Peowiaków 9/27

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na sfinansowanie zadania Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 70.000,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.