eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór, Gomunice, Kletnia



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór, Gomunice, Kletnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2339600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór, Gomunice, Kletnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab7e1d2-3647-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011019/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Zarządzanie Projektem - "Poprawa brd w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór, Gomunice, Kletnia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250400/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/Ł.D-3.2413.13.2021.jo

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu projektem i pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
2. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) zwanej dalej Prawo budowlane. W ramach tych czynności Konsultant zobowiązuje się w szczególności
do:
a) weryfikacji przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, Specyfikacji i innych dokumentów związanych z realizacją zadania,
b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją technologiczną, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
e) przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego zadania oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze ostatecznym,
f) potwierdzania ilości wykonanych robót,
g) potwierdzania usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowych robót i odbiorze ostatecznym zadania,
h) sprawdzania rozliczeń Wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,
i) rozliczenia końcowego zadania.
j) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad,
k) udział w odbiorze po okresie rękojmi/ostatecznym.
3. Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych (w ramach kwoty wynagrodzenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory, Rzeczoznawstwo, Projekty Zdzisław Barański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590639920

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji zamówienia: 50 m-cy, w którym:
Wykonawca zobowiązuje się sprawować kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem, o którym mowa w punkcie I do czasu faktycznego zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę Robót, rozliczenia końcowego umowy z Wykonawcą Robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady, przez okres uwzględniający:
Etap I – okres liczony od dnia zawarcia umowy o kompleksowy nadzór inwestorski do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ostatecznego robót, oraz rozliczenia końcowego Zadania. Planowany termin realizacji Etapu I wynosi 38 miesięcy od dnia zawarcia umowy o kompleksowy nadzór inwestorski.
Etap II - okres rękojmi i gwarancji robót objętych Zadaniem trwający 12 miesięcy licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru ostatecznego robót z Wykonawcą Robót albo od daty podpisania przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego usunięcie przez Wykonawcę Robót wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym Robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.