eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękUsługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu "Rodzina to nasza drużyna"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu „Rodzina to nasza drużyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PASŁĘKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170501061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 649 62 55 / 55 248 44 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops.paslek@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/631501

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu „Rodzina to nasza drużyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33a661a-f4a1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach projektu "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224509/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 133008,13 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63218,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych. Zapewnione zostaną materiały do zajęć, specjalistyczna kadra, metody m.in.: dramy. Zajęcia będą organizowane w godzinach popołudniowych, po szkole, w godzinach dopasowanych do potrzeb i preferencji rodzin (na podstawie ankiety potrzeb). Formy terapii to m.in.:
 Ruch – taniec, formy teatralne, zajęcia sportowe
 Słowo – terapia w formie dyskusji i wyrażania swoich myśli

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 21072,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych. Zapewnione zostaną materiały do zajęć, specjalistyczna kadra. Zajęcia będą organizowane w godzinach popołudniowych, po szkole, w godzinach dopasowanych do potrzeb i preferencji rodzin (na podstawie ankiety potrzeb). Socjoterapia - terapia zaburzeń zachowania i emocjonalnych w toku spotkań grup. Gry i zabawy mające na celu poprawę sprawności fizycznej i psychicznej, zajęcia rekreacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10536,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych. Zapewnione zostaną materiały do zajęć, specjalistyczna kadra, metody m.in.: warsztatowa. Zajęcia będą organizowane w godzinach popołudniowych, po szkole, w godzinach dopasowanych do potrzeb i preferencji rodzin (na podstawie ankiety potrzeb). Formy terapii to m.in.:
 Plastyka – malowanie, wycinanie,
 Współpraca – terapia świetlicowa oparta grach i zabawach,
 Muzyka – słuchanie muzyki, śpiewanie, ćwiczenia rytmiczne, nauka gry na instrumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10536,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych. Zapewnione zostaną materiały do zajęć, specjalistyczna kadra, metody m.in.: warsztatowa, eksperymenty. Zajęcia będą organizowane w godzinach popołudniowych, po szkole, w godzinach dopasowanych do potrzeb i preferencji rodzin (na podstawie ankiety potrzeb). Formy terapii to m.in.:
 Silwoterapia – kontakt z przyrodą, ze zwierzętami i roślinami,
 Ergoterapia – terapia pracą, eksperymenty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10536,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, pismem z dnia 3 sierpnia 2022 r. uchylił się od podpisania umowy. Jako, że w tej części postępowania nie zostały złożone inne oferty niepodlegające odrzuceniu, postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Andruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 578-219-13-81

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 46

7.3.4) Miejscowość: Pasłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Kokot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5781330219

7.3.3) Ulica: Zielonka Pasłęcka 10

7.3.4) Miejscowość: Pasłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Dorożyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5782816378

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 9

7.3.4) Miejscowość: Pasłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.