Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych: albumu „Jestem z Rybnika”, folderów promocyjnych dla seniora, folderów dotyczących parku kulturowego, oraz kart dyplomowych i widokówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7d69a97-f3da-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych: albumu „Jestem z Rybnika”, folderów promocyjnych dla seniora, folderów dotyczących parku kulturowego, oraz kart dyplomowych i widokówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d69a97-f3da-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Usługi poligraficzne (druk plakatów wielkoformatowych, ich wyklejanie na 14 powierzchniach ekspozycyjnych, druk ulotek, folderów, kalendarzy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220765 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wydruk i dostawa albumów promocyjnych, folderów dla seniorów oraz folderów dotyczących parku kulturowego:1. Album promocyjny:
- ¬ilość: 2 000 szt.,
- ¬96 stron wewnętrznych + okładka twarda zadrukowana wraz z wyklejkami wewnętrznymi,
- ¬wymiar bloku 21 x 21 cm (+/- 0,5 cm z każdej strony),
- ¬wyklejka offset 140 g/m2,
- wyklejki wewnętrzne zadrukowane w kolorze czarnym,
- ¬oklejka kreda 130 g/m2,
- ¬strony wewnętrzne 170 g/m2, biała kreda połysk,
- ¬zadruk 4/4 + okładka 2/2 - Pantone 658 C i czarny,
- ¬oprawa szyto-klejona, twarda, tektura 2 mm, dostosowana technicznie do bloku,
- ¬folia soft touch na okładce,
- ¬lakier wybiórczy na okładce,
- ¬narożniki proste,
- ¬kapitałki standardowe bawełniane, jednokolorowe – czarne.
- ¬tasiemka introligatorska:
a) ilość: w każdym albumie,
b) tasiemka satynowa,
c) rozmiar: szerokość: 0,8 cm, długość: 24,5 cm,
d) kolor Pantone 121 C,
e) nadruk czarny 1/0.
Publikacji albumu promocyjnego nadano numer ISBN.
Termin dostawy: 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
2. Folder dla seniorów:
- ilość: 1 000 szt.,
- format: A5 tj. 148 x 210 mm,
- okładka: 4 strony, kreda mat 250 g, folia mat jednostronnie (2 strony),
- środek: 68 stron, dwustronnie, pełny kolor (4+4 CMYK), kreda mat 130 g,
- klejenie PUR po długim boku.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
3. Folder dotyczący parku kulturowego:
- ilość: 5 000 szt., - format: A5 tj. 148 x 210 mm,
- liczba stron: 16 + 4,
- papier okładki: kreda mat 170g, papier środka: kreda mat 170g,
- kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4+1 Pantone Metallic Gold),
- kolorystyka środka: kolor dwustronnie (4/4+1 Pantone Metallic Gold),
- szycie: zeszytowe / krótki bok.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
Dostawa do Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik.
Materiały będą realizowane na podstawie projektów graficznych, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności drukowania, - czynności introligatorskie.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wydruk i dostawa kart dyplomowych oraz widokówek promocyjnych:1. Karty dyplomowe:
- ilość: 4 000 sztuk,
- ilość projektów: 2 (3 000+1 000 szt.),
- format: 210 x 297 mm,
- kolory: Pantone 121C + czarny, Pantone 658C + czarny,
- papier: kreda mat 200 g/m2,
- uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od daty przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
2. Widokówki promocyjne:
- ¬ilość: 10 000 sztuk,
- ¬ilość projektów: 4 (po 2 500 sztuk każdy),
- ¬format: 148 x 105 mm,
- ¬kolory: 4/4,
- ¬papier: kreda mat minimum 350 g/m2,
- ¬uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od daty przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego
Dostawa do Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik
Materiały będą realizowane na podstawie projektów graficznych, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności drukowania,
- czynności introligatorskie.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63953,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kowalcze Zakład Poligraficzny SINDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9409,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kowalcze Zakład Poligraficzny SINDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Analiza możliwości wybudowy otamowanej ściany Z-3b w pokładzie 501/3 dla Oddziału KWK ROW Ruch Jankowice.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.