Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00271150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00271797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowę zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich w śródmieściu Darłowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 355 12 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowę zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich w śródmieściu Darłowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b3141ac-f261-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048011/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich w śródmieściu Darłowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024 / EI.7013.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2431046,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wnętrza kwartału na zapleczu ulicy Powstańców Warszawskich w Darłowie, zgodnie z wydaną decyzją pozwolenia na budowę Nr 436/2015 oraz dokumentacją projektową.
Roboty budowlane polegać będą na wykonaniu robót w poszczególnych branżach w szczególności:
a. w branży sanitarnej:
- budowa kanalizacji sanitarnej oraz włączenie jej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej z jednoczesną likwidacją (przełączenie) zbiorników na nieczystości ciekłe (szamb);
- budowa kanalizacji deszczowej, wykonanie wpustów drogowych, przykanalików do granic działki, oraz włączenie nowo - wybudowanej sieci do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej;
- budowa kolektora deszczowego wraz z wylotem do rzeki Wieprzy wraz z klapą zwrotną oraz osadnikiem i separatorem.
Uwaga! Osadnik, separator oraz studnię D1 należy umiejscowić w działce Nr 437/5 poza nawierzchniami utwardzonymi – jezdnią (przenieść na teren nieutwardzony) , natomiast rurociąg i wylot wykonać zgodnie z projektem.
b. w branży elektrycznej:
- budowa oświetlenia poprzez rozwinięcie sieci elektroenergetycznej oraz montaż 7 szt. słupów oświetlenia (wg załączonego wzoru – plik pn. „Wzór oprawy i słupa”)
c. w branży drogowej:
- wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni m.in. betonowych z płyt drogowych, betonowych wylewanych na mokro, z kostki betonowej oraz kamiennej, asfaltowej (rozbiórki dotyczyć będą zarówno odcinka ulicy Krótkiej w zakresie jej przebiegu na działce 437/5 na potrzeby wykonania kolektora wylotowego wód deszczowych, jak i chaotycznych utwardzeń, umiejscowionych punktowo na terenie przeznaczonym do przebudowy);
- korytowanie, wykonanie podbudów, ustawienie obrzeży granitowych;
- wykonanie nawierzchni chodników z płyt granitowych płomieniowanych 20x40x8 cm – kolor szary;
- wykonanie nawierzchni jezdni oraz miejsc postojowych z kostki granitowej surowej typ BOHUS 15x17 cm – kolor różowy (miejsca postojowe oddzielone kostką bazaltową);
- opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu w związku z wykonaniem wylotu wód opadowych oraz koniecznością zamknięcia przejazdu przez ul. Krótką;
- odtworzenie rozebranych wcześniej nawierzchni z kostki i płyt kamiennych (dotyczy to odcinka ulicy Krótkiej w zakresie jej przebiegu na działce 437/5 na potrzeby wykonania kolektora wylotowego wód deszczowych);
- wykonanie elementu ozdobnego typu rozeta na ścieżkach z kostki brukowej granitowej 7/9 – kolor szary i czarny;
- wykonanie i obsiew trawą terenów zielonych.
Zamawiający zaleca Wykonawcy takie zaplanowanie robót by w najmniejszym możliwym zakresie wpływało ono na ruch remontowanego odcinka oraz uwzględniało codzienne potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta oraz turystów.
Szczególną uwagę Wykonawca winien zwrócić na zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji robót budowlanych.
UWAGA!!!
Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNECena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W przedmiotowym postępowaniu, w ustalonym terminie tj. do dnia 22 kwietnia 2024r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta, którą złożył niżej wymieniony Wykonawca:
HYDRATEC Sp. z o.o.
Ul. Por. Anatola Radziwonika
12 15-166 Białystok
Wykonawca w swojej ofercie zaproponował cenę za realizację zamówienia w wysokości 3 894 000,00 zł. Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania – przed otwarciem ofert – informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poinformował potencjalnych Wykonawców, iż na przedmiotowe zadanie przeznaczona została kwota 3 000 000,00 zł brutto. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3894000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3894000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepełnosprawnych w Zespole Szkół Morskich w Darłowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Darłowo w 2025 roku
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.