Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych dachów budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych dachów budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4806f3e-ea8b-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040560/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych i obróbek blacharskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający publiczny może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp). Jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się także wartość tych zamówień (art. 31 ust. 1 ustawy Pzp).
podstawa prawna: art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/4/WR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych polegających na remontach oraz bieżącej konserwacji w zakresie pokryć dachowych, bieżące usuwanie awarii w postaci przecieków z dachu, czyszczenie rynien i rur spustowych, usuwanie śniegu, oblodzeń.
2. Zakres prac budowlanych dotyczący remontów oraz bieżącej konserwacji dachów dotyczy:
1) wszelkiego rodzaju pokryć dachowych;
2) rynien i rur spustowych;
3) wszelkich obróbek blacharskich;
4) bieżące usuwanie przecieków z dachów;
5) wymiana okien połaciowych;
6) zabezpieczanie miejsc przecieków z dachów;
7) usuwanie śniegu i oblodzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SWZ, pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ).
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
1) główny kod CPV:
a) CPV 45261900 – 3 Naprawa i konserwacja dachów
2) dodatkowe kody CPV:
a) CPV 45111300 – 1 Roboty rozbiórkowe
b) CPV 45261210 – 9 Wykonywanie pokryć dachowych
c) CPV 90620000 – 9 Usługi odśnieżania
d) CPV 90630000 – 2 Usługi usuwania oblodzeń
5. Wymóg w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
1) Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót, na terenie obiektów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, w ramach realizacji zamówienia.
Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie i innych osób, jeśli wykonywane przez nich czynności nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy.
2) Szczegółowy sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia uregulowany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarsko-Blacharski Tomasz Szwabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810414418
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Wieczorowskiego 18/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-793
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI TOMASZ SZWABOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI TOMASZ SZWABOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa cateringowa świadczona na potrzeby spotkania tematycznego dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ PRZYJMOWANIE I WYPŁATA PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH NA POTRZEBY SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Dostawa fabrycznie nowego siewnika rzędowego do SDOO Nowe Linie
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Usługi przekazów pieniężnych, polegające na transferze do odbiorcy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej środków pieniężnych zlecanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- TP-47/24 Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda : Marcinkowo, ul. Marii Curie Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2024/2025 r.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 01.12.2024 r. do 15.04.2025 r.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.