eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUmowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji, remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul. Lindleya 4



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji, remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul. Lindleya 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Banacha 1A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.pisula@uckwum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uckwum.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji, remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul. Lindleya 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c94e2095-e81d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.038.2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 221,93

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie robót budowlanych w zakresie bieżących napraw, renowacji i remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul Lindleya 4. W zakres prac wchodzą:
-roboty rozbiórkowe
-roboty ziemne-wykopy
-roboty murowe
-roboty tynkarskie
-roboty malarskie
-posadzki
-stolarka budowlana
-izolacja przeciwwilgociowa
-pokrycie dachu
-roboty instalacyjne elektryczne
-instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej zwana STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Pyl Zakład Budowlano - Instalacyjny Stanisław Pyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241005800

7.3.3) Ulica: Wolińska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Stanisław Pyl
Zakład Budowlano – Instalacyjny Stanisław Pyl
Ul. Wolińska 15
03-699 Warszawa
Cena za jedną roboczogodzinę (r/h) zaoferowana w ofercie: 67,07 zł
Umowa zawarta w dniu: 29.04.2024

Przedsiębiorstwo Budowlane „AL. BUD”
Robert Marchewka
Ul. Wiejska 50
08-460 Sobolew
Cena za jedną roboczogodzinę (r/h) zaoferowana w ofercie: 68,07 zł
Umowa zawarta w dniu: 29.04.2024

RW INVEST Robert Wróblewski
Ul. Graniczna 32A
05-200 Lipinki
Cena za jedną roboczogodzinę (r/h) zaoferowana w ofercie: 68,81 zł
Umowa zawarta w dniu: 29.04.2024

Usługi Ogólnobudowlane
Tomasz Marzęcki, Dominiki Marzęcki S.C.
Wychódźc 65
09-150 Czerwińsk nad Wisłą
Cena za jedną roboczogodzinę (r/h) zaoferowana w ofercie: 69,03 zł
Umowa zawarta w dniu: 29.04.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.