eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegKompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2021-12-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W KO£OBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322577

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Katedralna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolobrzeg.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kolobrzeg.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-394abedc-58d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00307534

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00305330/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https//ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
a) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
c) system operacyjny Windows 10 i pó¼niejsze
w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powy¿ej znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu
W sytuacji awarii Systemu lub niedostêpno¶ci Systemu, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez System, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: przetargi@kolobrzeg.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Za datê przekazania i odbioru danych, w szczególno¶ci oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê w Systemie, nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest S±d Rejonowy w Ko³obrzegu ul. Katedralna 13, 78-100 Ko³obrzeg, e-mail: administracja@kolobrzeg.sr.gov.pl, tel.: 94 357 51 11. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail: iod@comp-net.pl
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 6 powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom przetwarzaj±cym dane
w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniaj±cym niszczenie materia³ów itp.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
10. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
10.1. dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10.2. do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
10.3. do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10.4. wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
11. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.
12. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
12.1. prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO,
12.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-3712-35/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu przy ul. Katedralnej 13, 78-100 Ko³obrzeg.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê w ca³ym okresie obowi±zywania umowy zapewniæ odpowiedni± ilo¶æ pracowników gwarantuj±cych rzetelno¶æ wykonania us³ugi sprz±tania
i poszanowania mienia Zamawiaj±cego, jego pracowników oraz dysponowaæ odpowiednim sprzêtem technicznym do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy.
4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê w trakcie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy osoby, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22, paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.). Dotyczy to czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia opisanych w za³±czniku nr 8 tj. czynno¶ci wykonywanych codziennie wraz z czynno¶ciami nadzorczymi. Obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobi¶cie wykonuje powy¿sze czynno¶ci (osoba fizyczna prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz±, wspólnicy spó³ki cywilnej).
Ca³kowita powierzchnia do sprz±tania - 3.015,45 m2
OKNA:
Przedmiot zamówienia zawiera okna otwierane od wewn±trz .
Czêstotliwo¶æ mycia okien – 2 razy w trakcie umowy – w okresie jesiennym i wiosennym.
Terminy ka¿dorazowo musz± byæ uzgadniane z upowa¿nionym pracownikiem S±du.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
1. Cena oferty brutto (C) – 60 %
1.1. W zakresie powy¿szego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maks. 60 pkt.
1.2. Ocena punktowa kryterium „cena” dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
zamawiaj±cy przyporz±dkuje najkorzystniejszej warto¶ci (najni¿sza cena) maksymaln± ilo¶æ punktów zgodnie z przyjêt± skal± punktow±, tj. 60. Ka¿dej nastêpnej warto¶ci zamawiaj±cy przyporz±dkuje ilo¶æ punktów proporcjonalnie mniejsz± stosuj±c wzór:

najni¿sza cena ofertowa brutto
C= ----------------------------------------- x100 x 60%
cena oferty badanej brutto

W powy¿szym kryterium oferta wykonawcy mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.

2. Dodatkowe mycie okien (O) - 40%
2.1. W zakresie powy¿szego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maks. 40 pkt.
2.2. Ocena punktowa kryterium „dodatkowe mycie okien” dokonana zostanie zgodnie
z formu³±:
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów za zaoferowanie dodatkowego mycia okien w ka¿dej lokalizacji:
20 pkt – za 1 dodatkowe mycie okien
40 pkt – za 2 dodatkowe mycia okien

W powy¿szym kryterium oferta wykonawcy mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie ze wzorem:
Lp = C + O
Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe mycie okien

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1.1. dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 z³.
W przypadku sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Wykonawcy mog± wykazywaæ spe³nianie w/w warunku ³±cznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawcy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w celu uzyskania ³±cznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 100 000,00 PLN.
UWAGA:
Je¿eli dokument ubezpieczeniowy obejmowaæ bêdzie okres krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie dokonaæ przed³u¿enia ubezpieczenia na dalszy okres realizacji zamówienia i bêdzie przed³u¿a³ ubezpieczenie w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ, okazuj±c dokument Zamawiaj±cemu.
1.2. dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wykona³ w okresie ostatnich 3 lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – ¿e wykona³, lub aktualnie wykonuje nale¿ycie minimum jedno zamówienie (realizowane na podstawie jednej umowy) o warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto ka¿da, polegaj±ce na sprz±taniu pomieszczeñ w obiekcie/obiektach biurowych.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane nale¿y rozumieæ zamówienia które trwaj± nadal (niezakoñczone) i w ramach których wykonawca do up³ywu terminu sk³adania ofert wykona³ us³ugê kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie/obiektach biurowym przez okres minimum 6 miesiêcy.
Niedopuszczalne jest ³±czenie zamówieñ wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ 1 zamówienie spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.
Uwaga:
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego do¶wiadczenia, mo¿e on polegaæ na do¶wiadczeniu innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, z odpowiednim uwzglêdnieniem zasad opisanych w zdaniu poprzednim.
Zgodnie z brzmieniem art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.”
W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku udzia³u
w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania uznaje siê datê zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest z³o¿yæ:
Wype³niony formularz ofertowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie za¬mówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±).
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 24.4. - pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);
O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±. Szczegó³y dotycz±ce sposobu sk³adania poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisane s± w innych w³a¶ciwych miejscach w niniejszym og³oszeniu oraz w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany podwykonawcy zg³oszonego przez Wykonawcê, w tym tak¿e tego na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy np. obejmuj±cym czêstotliwo¶æ lub godziny sprz±tania lub obiekty, w przypadku zaistnienia potrzeb Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenia w razie:
1) zaistnienia zmian organizacyjnych lub warunków lokalowych po stronie Zamawiaj±cego powoduj±cych zmniejszenie lub zwiêkszenie powierzchnie przeznaczonej do utrzymania czysto¶ci
2) zaistnienia potrzeby czasowego lub ca³kowitego wy³±czenia powierzchni spod obowi±zku utrzymania w czysto¶ci
3) zaistnienia potrzeby czasowego lub ca³kowitego zwiêkszenia powierzchni przeznaczonej do utrzymania w czysto¶ci
5. W przypadku braku mo¿liwo¶ci zawarcia umowy o pracê z powodu obowi±zuj±cych na terenie powiatu lub gminy w której znajduje siê S±d, w którym ma byæ wykonywany przedmiot Umowy, zakazów lub ograniczeñ skutkuj±cych niemo¿no¶ci± przeprowadzenia badañ profilaktycznych wstêpnych lub okresowych, o których mowa w art. 229 Kodeksu pracy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ, czasowego oddelegowania do realizacji us³ug stanowi±cych przedmiot umowy, osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy lub wynagrodzenia, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci bezpo¶rednio zwi±zanych z wyst±pieniem stanu epidemii spowodowanego zachorowaniami na Covid-19, które maj± wp³yw na sposób wykonywania umowy.
7. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy z dnia 11.09.2020 r. Prawo Zamówieñ Publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https//ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty sk³ada siê z uwzglêdnieniem postanowieñ rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.