Og³oszenie z dnia 2024-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00356350/01 - Wynik z dnia 2024-06-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja widowni teatralnej w Ba³tyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza S³owackiego w Koszalinie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BA£TYCKI TEATR DRAMATYCZNY IM. JULIUSZA S£OWACKIEGO W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279433
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-729
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 346 54 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@btd.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://btd.koszalin.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja widowni teatralnej w Ba³tyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza S³owackiego w Koszalinie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44a98591-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00307686
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024803/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja widowni teatralnej w Ba³tyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza S³owackiego w Koszalinie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44a98591-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44a98591-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-44a98591-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
Pozosta³e informacjê zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdziale 8 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ROZDZIA£ 38 SWZ: KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIA£ 38 SWZ: KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BTD-DTA.3/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja widowni teatralnej w Ba³tyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza S³owackiego w Koszalinie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz±, uznana zostanie oferta, która uzyska³a najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów za wszystkie kryteria, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie w kolejno¶ci ilo¶ci uzyskanych punktów.
2. Liczba punktów zaokr±glana bêdzie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, którego spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ. Ocenê spe³niania powy¿szego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, którego spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ. Ocenê spe³niania powy¿szego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) Wykonawca jest ubezpieczony (posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy) od odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim zakresem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.:
o warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 600 000,00 z³ brutto (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych 00/100 brutto);
wraz z podaniem ich rodzaju, daty, warto¶ci, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca sporz±dza wykaz wed³ug wzoru, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w tym:
projektant:
co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej;
co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w projektowaniu;
bêd±cy cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
kierownik budowy:
co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie;
bêd±cy cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia tj.:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705) - Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie wed³ug wzoru dokumentu, który stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± w/w warunki);
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim zakresem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.:
warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 600 000,00 z³ brutto (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych 00/100 brutto);
wraz z podaniem ich rodzaju, daty, warto¶ci, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca sporz±dza wykaz wed³ug wzoru, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug projektowych oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca sporz±dza wykaz osób wed³ug wzoru, który stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ;
4) potwierdzenia, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony (posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy) od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
3) oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna ma byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (je¿eli dotyczy) sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ na podstawie art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, polegaj±cych na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie zakresu ¶wiadczenia oraz sposobu spe³nienia ¶wiadczenia;
4) zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
Szczegó³owe postanowienia dot. w/w zmian w umowie, zosta³y okre¶lone w par. 17 za³±cznika nr 7 do SWZ - projekt umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-12
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Us³uga naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego (9 zadañ).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprz±tanie w Oddziale Terenowym Krajowego O¶rodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podleg³ych (na 2025r).
- Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku (strzykawki, ig³y, dreny, kaniule)
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowo¶ci Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowo¶ci Trawniki.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.