Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16107,Uslugi-zwiazane-z-serwisowaniem-technicznym-naprawami-i-planowanymi-przegladami-.html?sid=d7f101d3be3751c1fb1bebd8613a0b001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e7e2cd-dab9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174263,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zakres robót obejmuje :Comiesięczne przeglądy agregatów prądotwórczych – 9 sztuk
W ramach prac należy wykonać:
• Sprawdzenie stanu technicznego podzespołów,
• Sprawdzenie układu SZR, torów pomiarowych i obwodów siłowych, parametrów elektrycznych i mechanicznych, wskazania przyrządów pomiarowych,
• Obsługa i pomiary baterii akumulatorów,
• Próba pracy pod obciążeniem ( 1 godzina pracy agregatu. Paliwo do prób dostarcza wykonawca w/g normy podanej przez producenta przy obciążeniu 60% obciążenia znamionowego, Paliwo dostarczone do wykonania comiesięcznych prób ruchowych razem 275 litrów do 11 sztuk agregatów wykonawca uzupełni każdorazowo do zbiorników paliwa poszczególnych agregatów, w przypadku zbyt małej ilości wody do przepompowania na pompowniach wykonawca na własny koszt powinien dostarczyć urządzenia, którymi będzie można obciążyć agregat (np.: nagrzewnice, których sumaryczna moc będzie wynosić około 200 kW),
• Sprawdzenie urządzeń wspomagających prace silnika oraz poprawności przyjmowania obciążenia
Przegląd główny roczny agregatów prądotwórczych – 11 szt.
W ramach prac należy wykonać:
• Wymiana oleju, płynu chłodzącego, filtrów oleju, paliwa i powietrza
• Pomiary rezystancji izolacji uzwojeń prądnicy
• Utylizacja materiałów eksploatacyjnych
Wykaz agregatów (lokalizacja, ilość potrzebnego paliwa na wykonanie godzinnej próby agregatu pod obciążeniem 60 % obciążenia znamionowego)
W ramach prac należy wykonać również:
- zakup i wymiana opon 185/R14 C w agregatach przewoźnych,
- naprawę nieszczelności chłodnicy w agregacie na pompowni P4 typ silnika SW680/141/17
W przypadku wystąpienia wezbrań powodziowych i powodzi w uzasadnionych przypadkach wykonawca jest zobowiązany do:
- czynnego uczestnictwa w akcji powodziowej na wezwanie Inspektora Nadzoru
( ewentualny przyjazd Wykonawcy do 2 godzin od wezwania )
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 112414,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje :• Wykonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
3) Wykaz robót uwzględnionych
Są to roboty, których wykonanie należy do zobowiązań kontraktowych Wykonawcy, mieszczące się w cenie asortymentów robót :
a. Roboty przygotowawcze dla potrzeb wykonania robót,
b. Działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymagań BHP,
c. Ochrona przed zniszczeniem wykonywanych robót,
d. Wynajęcie terenu, opłaty dzierżawne oraz urządzenie i likwidacja zaplecza prac,
e. Uzyskanie pozwoleń od właścicieli dróg prywatnych i nieruchomości na dojazd do miejsca prac,
f. Wykonanie dróg technologicznych dojazdowych do prowadzenia prac i ich rozebranie,
g. Uporządkowanie i rekultywacja terenu (plantowanie, humusowanie, obsiew mieszanką traw) oraz usunięcie wszystkich ewentualnych szkód powstałych w czasie prowadzenia prac,
h. Opłaty za przyjęcie odpadów,
i. Zapewnienie bezpiecznych warunków pracy oraz obciążenia do wykonania badań oraz osprzęt do podnoszenia obciążenia,
j. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem wody i energii elektrycznej na teren prac wraz z kosztami ich zużycia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 36284,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji elektrycznych i energetycznych oraz okresowych pomiarów instalacji elektrycznych mające na celu sprawdzenie stanu technicznego eksploatowanej instalacji elektrycznej nN/SN oraz ochrony przeciwporażeniowej w budynkach i obiektach hydrotechnicznych będących w zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie.Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, aparatów i urządzeń zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. ).W ramach wykonanych kontroli Zamawiający oczekuje od Wykonawcy sporządzenia protokołów dotyczących stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej dla każdego budynku i obiektu oddzielnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji oraz przegląd i pomiary instalacji odgromowej na obiektach hydrotechnicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71314100-3 - Usługi elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 25564,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie części nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę Wadras Spółka Jawna Ryszard Potempa, Paweł Kozioł, Ul. Beskidzka 7a, 34-120 Andrychów
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121376,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121376,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44993,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44993,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44993,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dźwig Serwis Zbigniew Wysocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470083440
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 116
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44993,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie części nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Budowlanych Elektrotim Sawicki Marek, 34-381 Radziechowy, ul. Św. Marcina 524.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKÓW I INSTALACJI OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
- BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z DOPUSZCZENIEM RUCHU PIESZYCH NA ODCINKU OD M. DRZEWCE DO GRANICY GMINY
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
więcej: Instalacje średniego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.