Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00293975/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2022/BZP 00018570/01 - Wynik z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9
1.4.2.) Miejscowość: Sławno
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10
1.4.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307788
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00262858/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Remont pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209” zlokalizowanej na dz. nr 209 obręb ewidencyjny Gwiazdowo, Gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza remontu pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Roboty rozbiórkowe;
2) Wywóz i utylizacja gruzu;
3) Wykonanie ścian działowych;
4) Wykończenie istniejących ścian wewnętrznych;
5) Wykonanie nowych posadzek;
6) Wykonanie sufitów;
7) Ocieplenie istniejącego dachu;
8) Wykonanie prac wykończeniowych;
9) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
10) Wymiana nadproży na nadproża strunobetonowe;
11) Wykonanie instalacji elektrycznej;
12) Wykonanie instalacji wod.-kan. i C.O.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia zostały umieszczone w załączniku nr 2 do SWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.”
4. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Remont pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209” zawierają:
1) Projekt budowlano – wykonawczy:
a) branża architektoniczno - budowlana;
b) branża elektryczna;
c) branża sanitarna;
d) branża konstrukcyjna,
2) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane;
3) Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiar robót załączony do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z SWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ i załączniku nr 2 do SWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.”
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego.
5. Plac budowy należy ogrodzić i oznakować zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
6. Prowadzenie robót na budowie:
1) za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy;
2) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
7. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem
o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością;
5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów;
7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
10) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
8. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
10) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 10. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 10, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
12) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 10, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.
13) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury.
c. d. w SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Remont pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209” zlokalizowanej na dz. nr 209 obręb ewidencyjny Gwiazdowo, Gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza remontu pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Roboty rozbiórkowe;
2) Wywóz i utylizacja gruzu;
3) Wykonanie ścian działowych;
4) Wykonanie sufitów;
5) Ocieplenie istniejącego dachu;
6) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
7) Wymiana nadproży na nadproża strunobetonowe;
8) Wykonanie instalacji elektrycznej;
9) Wykonanie instalacji wod.-kan. i C.O.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia zostały umieszczone w załączniku nr 2 do SWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.”
4. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Remont pomieszczeń socjalnych na piętrze budynku dla potrzeb Świetlicy Środowiskowej – mieszkanie wspomagane – treningowe w miejscowości Gwiazdowo nr 43 na działce 209” zawierają:
1) Projekt budowlano – wykonawczy:
a) branża architektoniczno - budowlana;
b) branża elektryczna;
c) branża sanitarna;
d) branża konstrukcyjna,
2) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane;
3) Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiar robót załączony do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z SWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ i załączniku nr 2 do SWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.”
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego.
5. Plac budowy należy ogrodzić i oznakować zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
6. Prowadzenie robót na budowie:
1) za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy;
2) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
7. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem
o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością;
5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów;
7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
10) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
8. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
10) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 10. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 10, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
12) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 10, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.
13) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury.
c. d. w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-10 09:30
Po zmianie:
2021-12-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-10 10:00
Po zmianie:
2021-12-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-09
Po zmianie:
2022-01-16
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- ZP/06/2025 Dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych
- ZP/04/2025 Dostawa urządzeń medyczny dla Szpitala Powiatowego w Sławnie
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wykonanie dwóch ujęć wody w miejscowości Rzyszczewo w gminie Sławno
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3726Z na odcinku Rusinowo - Barzowice
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.