eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańskPoprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRAŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Brańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857375005

1.5.8.) Numer faksu: 857375363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msycewicz@bransk.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bransk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab326061-ef0a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035699/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku”. Zadanie realizowane w ramach Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotycząca dofinansowania inwestycji Nr Edycja2/2021/7228/PolskiLad.
Zakres robót obejmuje m.in.:
a) Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku
• Ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych budynku na poziomie piwnic i ponad gruntem, warstwą izolacji termicznej o grubości 12 cm, pozwalającej osiągnąć jednostkowy opór cieplny dla tej ściany R = 3,72 (m2K)/W, co się przedkłada na uzyskanie współczynnika przenikania ciepłą U= 0,27 W/(mK) - przy wymaganym U= 0,45 W/(mK).
Przewidziano ocieplenie cokołu ponad gruntem metodą ETICS /BSO/, dawniej „lekką-mokrą”, warstwą styropianu fasada grubości 12 cm i poniżej poziomu terenu - ekstrudowanego lub innego odpornego na oddziaływanie wody o grubości 12 cm przy współczynniku λ = 0,036 W/(mK).
• Ocieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej budynku, warstwą izolacji termicznej o grubości 15 cm, pozwalającej osiągnąć jednostkowy opór cieplny dla tej ściany w części R = 4,41 (m2K)/W i w części R = 6,74 (m2K)/W, co się przedkłada na uzyskanie współczynnika przenikania ciepła odpowiednio U= 0,18 W/(mK) - przy wymaganym U= 0,20 W/(mK) i U= 0,15 W/(mK) - przy wymaganym U= 0,20 W/(mK).
Przewidziano ocieplenie ściany metodą ETICS /BSO/, dawniej „lekką-mokrą”, warstwą styropianu EPS 80-034 fasada, o grubości 15 cm, przy współczynniku λ = 0,034 W/(mK).
• Należy przewidzieć usunięcie osłabionego tynku zewnętrznego za pomocą myjek ciśnieniowych i szczotek drucianych. Łącznie około 4250 m2.
• Cokół ocieplić styropianem powyżej poziomu terenu i styrodurem w części podziemnej grubości 12 cm, o współczynniku λ = 0,036 [W/(mK)].
• Glify okienne i drzwiowe - docieplenie 3 cm. Dopuszcza się miejscowe zmniejszenie wymiaru glifów w przypadku problemu z dopasowaniem do grubości ram okiennych.
• Płyty balkonów ocieplić od dołu oraz wokół podciągów zewnętrznych. Grubość ocieplenia od dołu - 10 cm.
• Parapety i obróbki attyk hali sportowej wymienić na nowe w związku z koniecznością wydłużenia wysięgu - RAL 9006.
• Balustrady oczyścić z rdzy i pomalować farbą podkładową antykorozyjną i nawierzchniową.

b) Modernizacja źródła ciepła w budynkach Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku
• Źródłem ciepła dla budynków będzie instalacja pomp ciepła w układzie kaskadowym wraz z kotłownią olejową pracującą jako źródło szczytowe instalacji.
• Montaż instalacji 4 jednostek pomp ciepła solanka/woda, każda o mocy 87 kW oraz kocioł olejowy o mocy 230 kW działający jako źródło szczytowe.
• Montaż zbiorników na olej i przekształcenie istniejącego pom. gospodarczego na magazyn oleju opałowego.
• Montaż niezbędnej armatury i urządzeń.
• Płukanie grzejników oraz zainstalowanie zaworów termostatycznych z głowicami do istniejących w budynku nowej części szkoły grzejników żeliwnych, w celu ich regulacji.
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej rurociągów dolnego źródła ciepła przyjętą do zasobów geodezyjnych właściwego ośrodka geodezyjnego.
c) Modernizacja instalacji elektrycznych i oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynków Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku
• Demontaż opraw oświetleniowych wraz ze świetlówkami oraz ich utylizacja.
• Wymiana łączników na nowe.
• Wymiana przewodów elektrycznych oświetleniowych na nowe pomiędzy lampami a łącznikami oraz łącznikami i tablicami bezpiecznikowymi (wymiana przewodów nie dotyczy sali gimnastycznej).
• Demontaż istniejących i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego.
• Wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej i oświetleniowej.
• Wymiana tablic bezpiecznikowych na nowe.
• Sprawdzenie instalacji odgromowej i ułożenie w rurkach odgromowych zwodów pionowych oraz montaż studzienek kontrolno-pomiarowych.
d) Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na własny koszt tablicy informującej o finansowaniu z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610, przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.

1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we:
1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;

Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.

1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących etapach:
1) I etap – obejmujący do 50 % zaawansowania finansowego robót,
2) II etap - pozostałe czynności, niezrealizowane w etapie I.

1.5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w obiekcie czynnym. W związku z powyższym budowę należy zabezpieczyć tak aby roboty prowadzone były w sposób bezpieczny i nie kolidujący z funkcjonowaniem szkoły. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać wymogów określonych w § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpieczeństwa przejścia w miejscach wykonywania robót.
3) Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych branż, będącej załącznikiem do SWZ.
4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
6) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.
7) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata.

1.6. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.
1.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.
1.8. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
1.9. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.10. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

44621200-1 - Kotły grzewcze

45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5283957,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9327729,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5283957,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KM Budownictwo Maciej Mokrzewski, Tomasz Kozicz SC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maciej Mokrzewski MAKBUD Usługi Remontowo Budowlane, PROFIT Tomasz Kozicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102158

7.3.3) Ulica: Cygańskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5283957,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.