Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00230929/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00454815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00454994/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gorczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122461287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poręba Wielka 590
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18)3317207
1.5.8.) Numer faksu: (18)3317945
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpn@gorcepn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gorczanskipark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Park Narodowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e451d16-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032002/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271-4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 727545,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 8437,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie korytowania fosy wzdłuż drogi przeciwpożarowej, dojazdowej do Dyrekcji GPN4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 22878,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapobieganie erozji szlaku zielonego na odcinku Jaworzyna Kamienicka - Trzy Kopce poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 285067,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie w drożności szlaku niebieskiego od składu Staszek na przełęcz Borek - etap III4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 293005,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie w drożności szlaku niebieskiego od składu Staszek na przełęcz Borek - usunięcie skutków nawalnych opadów4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 55401,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 12915,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapobieganie erozji szlaku niebieskiego na odcinku dolina potoku Turbacz - Czoło Turbacz oraz ścieżki edukacyjnej "Dolina Potoku Turbacz" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
4.5.5.) Wartość części: 38546,97 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - Konina Potasznia na odcinku Oberówka - Pasieka4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 7282,46 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - dolina potoku Turbacz – dolina Olszowego Potoku na odcinku Oberówka - Szałasisko4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 27705,38 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - dolina Olszowego Potoku - Poręba Górna na odcinku Olszowy Potok - Poręba Górna4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 71431,51 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie w drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na odcinku Potasznia - Zimna Woda4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 43155,78 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana i uzupełnienie małej infrastruktury turystycznej na szlakach niepłatnych4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9372,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19975,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21755,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19975,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE POTACZEK MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-190-12-44
7.3.3) Ulica: KONINA 237
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiedź
7.3.5) Kod pocztowy: 34-735
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19975,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261349,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane BUD-MAR Marian Zasadni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371195817
7.3.3) Ulica: Lubomierz 346
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK POTACZEK USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK POTACZEK USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255844,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288843,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255844,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21
7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255844,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52075,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane BUD-MAR Marian Zasadni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371195817
7.3.3) Ulica: Lubomierz 346
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MARIAN ZASADNI
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MARIAN ZASADNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36419,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36419,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36419,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21
7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36419,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6767,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6767,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21
7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MARIAN ZASADNI
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MARIAN ZASADNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6767,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25661,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26038,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25661,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE POTACZEK MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371901244
7.3.3) Ulica: KONINA 237
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiedź
7.3.5) Kod pocztowy: 34-735
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25661,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67212,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67495,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67212,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21
7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67212,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40455,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40455,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40455,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21
7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40455,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. W odniesieniu do
zadania 13 tj.: Wymiana i uzupełnienie małej infrastruktury turystycznej na szlakach niepłatnych - w prowadzonym postępowaniu została złożona 1 oferta przetargowa, którego cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.