Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ogolna@amkl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90a1298d-fcf9-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4513170,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest renowacja parkietów w pomieszczeniach oficyny wysokiej budynku głównego Akademii Muzycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące roboty:
1) renowację parkietu poprzez cyklinowanie maszynami bezpyłowymi,
2) podklejenie parkietu w miejscach tego wymagających poprzez iniekcję odpowiedniego kleju pod parkiet,
3) Do wyceny podklejenia należy przyjąć 50 % całkowitej powierzchni podłóg na piętrach od I do IV – około 168 m2,
4) szpachlowanie szczelin i ubytków w klepkach,
5) należy przewidzieć konieczność wymiany fragmentów parkietu, w miejscach gdzie uszkodzenia klepek będą niemożliwe do naprawienia – należy przyjąć do wyceny 5% całkowitej powierzchni podłóg na piętrach I do IV – około 16 m2
6) należy przewidzieć konieczność miejscowego przełożenia istniejącego parkietu w miejscach występowania dużych szczelin miedzy klepkami –należy przyjąć do wyceny 5% całkowitej powierzchni podłóg na piętrach I do IV – około 16 m2,
7) zerwanie istniejących listew przypodłogowych i montaż nowych. Listwy z drewna litego o przekroju 30 x min. 50 mm z frezem wklęsłym. Przy obliczaniu ilości listew pominąć pomieszczenia na parterze gdzie należy pozostawić listwy istniejące. Listwy w narożnikach i na odcinakach prostych łączyć pod kątem 45 stopni.
Należy mieć na uwadze większa ilość narożników i połączeń z uwagi na zastosowane w pomieszczeniach wnęki podokienne oraz ściany łamane ze względów akustycznych (po jednej
w pomieszczeniu).
8) nałożenie warstwy lakieru podkładowego - 1 warstwa,
9) nałożenie lakieru nawierzchniowego - 3 warstwy, z przeszlifowaniem parkietu pomiędzy nakładaniem poszczególnych warstw lakieru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBENISTA Wojciech Gabor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021039098
7.3.4) Miejscowość: Siecieborowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Toporzysku
- WYMIANY INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, GAZOWYCH I C.O.
- Roboty ogólnobudowlane w lokalach i budynkach komunalnych oraz zabezpieczenia budynków przeznaczonych do rozbiórki
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.