Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00332645/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Nowowiejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298070
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 27
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-665
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalnowowiejski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307929
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00301187
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne uprawnienia do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, potwierdzone aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w ww. zakresie, prowadzonego przez wójta lub burmistrza lub prezydenta miasta (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych), dotyczącego obszaru na jaki składana jest oferta, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024, poz. 399),
b) aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ar. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.),
d) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, lit b ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a) część 1 – 130.000,00 zł,
b) część 2 – 30.000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równą sumie kwot wskazanych jako minimalne dla wszystkich części, na które składana jest oferta.
Jeżeli Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunków, wykaże ubezpieczenie, którego wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien on dokonać przeliczenia wartości ubezpieczenia na PLN, wg średniego kursu publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, tabela A – tabela średnich kursów walut obcych;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym dysponuje co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów,
w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać posiadanie co najmniej czterech środków transportu,
c) umową z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, jeżeli sam nie posiada instalacji zapewniającej przetwarzanie.
Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne uprawnienia do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, potwierdzone aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w ww. zakresie, prowadzonego przez wójta lub burmistrza lub prezydenta miasta (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych), dotyczącego obszaru na jaki składana jest oferta, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024, poz. 399),
b) aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.) - jeżeli Wykonawca samodzielnie będzie zbierać lub przetwarzać odpady lub umowę z podmiotem, który posiada odpowiednie zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
c) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ar. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.),
d) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, lit b ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a) część 1 – 130.000,00 zł,
b) część 2 – 30.000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równą sumie kwot wskazanych jako minimalne dla wszystkich części, na które składana jest oferta.
Jeżeli Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunków, wykaże ubezpieczenie, którego wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien on dokonać przeliczenia wartości ubezpieczenia na PLN, wg średniego kursu publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, tabela A – tabela średnich kursów walut obcych;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym dysponuje co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów,
w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać posiadanie co najmniej czterech środków transportu,
c) umową z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, jeżeli sam nie posiada instalacji zapewniającej przetwarzanie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) aktualne uprawnienia do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, potwierdzone aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w ww. zakresie, prowadzonego przez wójta lub burmistrza lub prezydenta miasta (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych), dotyczącego obszaru na jaki składana jest oferta, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024, poz. 399);
b) aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ar. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.),
d) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, lit b ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia opłaty, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3;
3) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ,
b) umowę z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
albo
oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania własnej instalacji komunalnej zapewniającej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (wzór Załącznik nr 9 do SWZ).
Po zmianie:
Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) aktualne uprawnienia do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, potwierdzone aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w ww. zakresie, prowadzonego przez wójta lub burmistrza lub prezydenta miasta (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych), dotyczącego obszaru na jaki składana jest oferta, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024, poz. 399);
b) aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.) - jeżeli Wykonawca samodzielnie będzie zbierać lub przetwarzać odpady lub umowę z podmiotem, który posiada odpowiednie zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
c) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ar. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.),
d) aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, lit b ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia opłaty, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3;
3) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ,
b) umowę z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
albo
oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania własnej instalacji komunalnej zapewniającej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 poz. 1587, z późn. zm.) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (wzór Załącznik nr 9 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-06 09:30
Po zmianie:
2024-05-08 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-06 09:45
Po zmianie:
2024-05-08 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-04
Po zmianie:
2024-06-06
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów opakowaniowych ze znormalizowanych kontenerów z USK przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy
- Remont i wymiana zużytych elementów centrali went w związku ze stwierdzoną awarią sekcji nawilżania oraz wyeksploatowaniem sekcji wentylatorowej i pomp ciepła w 2 centralach wentylacyjnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Remont pomieszczeń poddasza w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - PRAWA STRONA-sprawa numer 48/2024
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.