Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00271067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kościuszki 4 w Orchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Orchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-436
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@orchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://orchowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kościuszki 4 w Orchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009d7255-f25e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041015/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kościuszki 4 w Orchowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.DGZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1585365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja będzie polegała na wykonaniu robót związanych z kompleksową termomodernizacją budynku będącego własnością Gminy Orchowo po byłym ośrodku zdrowia, zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 4 w Orchowie na działce nr 134 obręb Orchowo. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum Orchowa i bezpośrednio sąsiaduje z Urzędem Gminy. Łączna powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 650m2.
Zakres prac zakłada:
1. ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów,
2. remont i ocieplenie dachu i stropodachu,
3. wymiana systemu rynnowego
4. wykonanie nowych obróbek blacharskich,
5. montaż nowej instalacji odgromowej,
6. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana parapetów zewnętrznych,
7. wymiana źródła ciepła na nowe – powietrzna pompa ciepła oraz częściowo instalacji c.o.,
8. częściowy remont instalacji elektrycznej, rozdzielni, główny wyłącznik prądu,
9. montaż instalacji PV (fotowoltaicznej) na dachu obiektu,
10. dostosowanie toalety dla niepełnosprawnych zgodnie z przepisami na cele usług rehabilitacyjnych,
11. prace towarzyszące:
a. malowanie elementów metalowych,
b. malowanie elementów drewnianych,
c. remont doświetli okien piwnicznych,
d. remont kominów,
e. wymiana kratek wentylacyjnych,
f. montaż nowych drabin elewacyjnych,
g. remont daszków nad drzwiami,
h. remont wszystkich schodów zewnętrznych oraz częściowa wymiana poręczy,
i. wykonanie opaski wokół budynku wraz z odwodnieniem,
j. wymiana lamp zewnętrznych na LED-owe,
k. wymiana zsypów (pokrywy) i zadaszenia nad zsypem,
l. wymiana studzienek, kratek odpływowych,
m. utylizacja wszystkich zdemontowanych elementów oraz gruzu budowlanego, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
2) Dokumentacja projektowa,
3) Przedmiar robót,
4) Audyt energetyczny,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1797012,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1797012,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842534556
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 20
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1797012,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.