Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00301706/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00354910/01 - Wynik z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stadion Wrocław Sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: Stadion Wrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020648932
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anita.fornalczyk-rozanska@stadionwroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionwroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie Stadionem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308079
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00291052
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał w sposób należyty co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu lub modernizacji nagłośnienia na obiektach kulturalno-sportowych, lub widowiskowych, o wartości co najmniej 250 000,00 zł netto każde,
oraz
- wykonał w sposób należyty instalację lub modernizację nagłośnienia na co najmniej na 1 (jednym) stadionie/hali widowiskowo - sportowej o pojemości minimum 35.000 tysięcy miejsc, na kwotę minimum 100 000,00 zł netto
b) dysponuje wskazaną poniżej kadrą techniczną:
- osobą o specjalności elektroakustyk posiadającą wykształcenie wyższe i minimum 3 - letnie doświadczenie przy projektowaniu, instalowaniu lub nadzorowaniu systemów elektroakustycznych
oraz
- osobą posiadającą uprawnienia eksploatacyjne urządzeń, instalacji, oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w branży elektroakustycznej
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba łączyła wskazane powyżej kompetencje. Osoby wskazane w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
c) posiada środki finansowe w wysokości minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
oraz
d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia
Po zmianie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie:
- ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu lub modernizacji nagłośnienia na obiektach kulturalno-sportowych, lub widowiskowych, o wartości co najmniej 250 000,00 zł netto każde,
oraz
- ostatnich 15 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty instalację lub modernizację nagłośnienia na co najmniej na 1 (jednym) stadionie/hali widowiskowo - sportowej o pojemości minimum 35.000 tysięcy miejsc, na kwotę minimum 100 000,00 zł netto
b) dysponuje wskazaną poniżej kadrą techniczną:
- osobą o specjalności elektroakustyk posiadającą wykształcenie wyższe i minimum 3 - letnie doświadczenie przy projektowaniu, instalowaniu lub nadzorowaniu systemów elektroakustycznych
oraz
- osobą posiadającą uprawnienia eksploatacyjne urządzeń, instalacji, oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w branży elektroakustycznej
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba łączyła wskazane powyżej kompetencje. Osoby wskazane w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
c) posiada środki finansowe w wysokości minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
oraz
d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) wykaz dostaw/ zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/ zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/ zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ zamówienia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia
Po zmianie:
1) wykaz dostaw/ zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat/ 15 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/ zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/ zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ zamówienia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-08 11:00
Po zmianie:
2024-05-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-08 11:15
Po zmianie:
2024-05-10 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-06
Po zmianie:
2024-06-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.