Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339608/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Rudniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A
1.5.2.) Miejscowość: Rudniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072
1.5.8.) Numer faksu: 34 3595013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Rudniki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f290875c-58d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004129/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup usługi publicznego transportu zbiorowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust, 1 ustawy p.z.p. podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby i inne Oświadczenia wymagane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,.odt.
3. Postępowania prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się aby komunikacja miedzy zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem w formie elektronicznej za pomocą platformazakupowa.pl i formularza „ Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania ( wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@rudniki.pl .
5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert – kierowanie do ogółu zainteresowanych Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „ Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Małgorzata Gajda , e-mail: przetargi@rudniki.pl
2) w zakresie merytorycznym Jolanta Kubat , e-mail: komunalny@rudniki.pl
Informację o wymaganiach technicznych i organizacyjnych określono w rozdziale XIII i XIV
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@rudniki.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż
w związku z postępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w innym celu, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,
o których mowa w art. 13 ust 2 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 1 i Nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami określone w załączniku nr 1 do SWZ ( dotyczy wszystkich IV części zamówienia- linia Nr 1,2,3,4,5,6) na podstawie stosunku pracy – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Wymóg określony powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji usługi.
Nr 1: Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna
Nr 2: Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek – Rudniki
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji , o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym dokonywany będzie w oparciu
o kryteria jakie stanowić będzie:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%
c) Średni wiek pojazdów – 20%
gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :
Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt
Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20
W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2005 – 17 letni, w 2006- 16 letni, w 2007 – 15 letni, w 2008 – 14 letni, w 2009 – 13 letni, w 2010 – 12 letni, w 2011 – 11 letni, w 2012 – 10 letni, w 2013 – 9 letni, w 2014 – 8 letni, w 2015 – 7 letni, w 2016 – 6 letni, w 2017 – 5 letni, w 2018 – 4 letni, w 2019 – 3 letni, w 2020 – 2 letni, w 2021 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.
Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx
Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”
2. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z niższą ceną.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 3: Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy - Młyny - Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
tj. pracowników wykonujących następujące czynności: w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami ( dotyczy wszystkich IV części zamówienia- linia Nr 1,2,3,4,5,6).
Wymóg określony powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji , o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym dokonywany będzie w oparciu
o kryteria jakie stanowić będzie:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%
c) Średni wiek pojazdów – 20%
gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :
Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt
Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20
W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2005 – 17 letni, w 2006- 16 letni, w 2007 – 15 letni, w 2008 – 14 letni, w 2009 – 13 letni, w 2010 – 12 letni, w 2011 – 11 letni, w 2012 – 10 letni, w 2013 – 9 letni, w 2014 – 8 letni, w 2015 – 7 letni, w 2016 – 6 letni, w 2017 – 5 letni, w 2018 – 4 letni, w 2019 – 3 letni, w 2020 – 2 letni, w 2021 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.
Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx
Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”
2. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z niższą ceną.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część III zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 4 i Nr 5 :
Nr 4:: Rudniki - Młyny - Janinów - Odcinek – Dalachów,
Nr 5: Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
tj. pracowników wykonujących następujące czynności: w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami ( dotyczy wszystkich IV części zamówienia- linia Nr 1,2,3,4,5,6).
Wymóg określony powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym dokonywany będzie w oparciu
o kryteria jakie stanowić będzie:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%
c) Średni wiek pojazdów – 20%
gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :
Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt
Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20
W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2005 – 17 letni, w 2006- 16 letni, w 2007 – 15 letni, w 2008 – 14 letni, w 2009 – 13 letni, w 2010 – 12 letni, w 2011 – 11 letni, w 2012 – 10 letni, w 2013 – 9 letni, w 2014 – 8 letni, w 2015 – 7 letni, w 2016 – 6 letni, w 2017 – 5 letni, w 2018 – 4 letni, w 2019 – 3 letni, w 2020 – 2 letni, w 2021 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.
Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx
Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”
2. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z niższą ceną.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 6 :Bobrowa - Cieciułów - Stawki Cieciułowskie - Żurawie - Żytniów - Rudniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, jak również inne istotne elementy związane z opisem przedmiotu zamówienia podano w rozdziale nr IV SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami określone w załączniku nr 1 do SWZ ( dotyczy wszystkich IV części zamówienia- linia Nr 1,2,3,4,5,6) na podstawie stosunku pracy – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Wymóg określony powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia z zastosowaniem prawa opcji ( dla wszystkich części zamówienia), o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonania dodatkowych wozokilometrów do 10 % łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia ilości wozokilometrów w zakresie:1) zwiększenia ilości kursów,
2) zwiększenia ilości wozokilometrów na danej trasie,
3) możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia o dodatkowe dni świadczenia usług,
4) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem ilości wozokilometrów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena za 1 wkm wynikająca z oferty wykonawcy złożonej do zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
14. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
tj. pracowników wykonujących następujące czynności: w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami ( dotyczy wszystkich IV części zamówienia- linia Nr 1,2,3,4,5,6).
Wymóg określony powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji usługi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym dokonywany będzie w oparciu
o kryteria jakie stanowić będzie:
a) Cena ofertowa – 60 % (w PLN)
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego – 20%
c) Średni wiek pojazdów – 20%
gdzie 1% - 1 pkt
Liczba punktów za kryterium ,,Cena oferty’’ będzie liczona wg. następującego wzoru :
Cx = (C min / Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
- Cx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za cenę brutto (z VAT) ;
- Cmin – minimalna cena brutto ( z VAT ) zaoferowana w przetargu;
- Cbad - cena brutto (z VAT) podana przez oferenta dla którego wynik jest obliczany
- .
Za kryterium cena oferty oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Czas podstawienia pojazdu zastępczego’’ będzie liczona wg. następującego sposobu :
Czas podstawienia autobusu zastępczego do 20 minut otrzyma 20 pkt
Czas podstawienia autobusu zastępczego od 21 minut do 45 minut otrzyma 10 pkt
Za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Liczba punktów za kryterium ,”Średni wiek pojazdów” będzie liczona wg. następującego sposobu: będzie ustalona poprzez wyliczenie stosunku najniższej średniej wieku autobusów w badanych ofertach do średniego wieku autobusów w ofercie badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli wg poniższego wzoru:
ŚWP= Najniższa średnia wieku autobusów w badanych ofertach/ średni wiek autobusów w ofercie badanej x 20
W celu ustalenia średniego wieku pojazdów Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w druku oferty 4 autobusów przewidzianych do realizacji podając rok produkcji wynikający z dowodu rejestracyjnego. Wskazane w ofercie autobusy muszą spełniać wymagane parametry techniczne .
Wskazane autobusy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku
Przyjmuje się, że pojazd wyprodukowany w roku 2005 – 17 letni, w 2006- 16 letni, w 2007 – 15 letni, w 2008 – 14 letni, w 2009 – 13 letni, w 2010 – 12 letni, w 2011 – 11 letni, w 2012 – 10 letni, w 2013 – 9 letni, w 2014 – 8 letni, w 2015 – 7 letni, w 2016 – 6 letni, w 2017 – 5 letni, w 2018 – 4 letni, w 2019 – 3 letni, w 2020 – 2 letni, w 2021 – to pojazd 1 roczny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w sytuacji, gdy Wykonawca o ofercie zaoferuje do realizacji zamówienia pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2005 roku oraz w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w druku oferty pola określającego rok produkcji pojazdu.
Za kryterium Średni wiek pojazdów osoby oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. od jednego członka komisji przetargowej.
Łączna ocena ofert:
Wx = Cx + CPPZx + ŚWPx
Gdzie:
- Wx – wskaźnik oceny oferty
- Cx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena ofertowa”;
- CPPZx - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
- ŚWPx – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ Średni wiek pojazdów”
2. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z niższą ceną.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie związane z przewozem osób o wartości minimum:
b) brutto 50 000,00 zł dla części I zamówienia
c) brutto 50 000,00 zł brutto dla części II zamówienia
d) brutto 30 000,00 zł dla części III zamówienia
e) brutto 25 000,00 zł dla części IV zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 4 ppkt 1) lit. b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. (§ 4 ust. 1 rozporządzenia)
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. (§ 4 ust. 3 rozporządzenia)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
- podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich potwierdzenie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 9 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art5. 125 ust.1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, przedkłada dokument z właściwego rejestru, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust 2 SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, lub gdy dokument ten nie odnosi się do wszystkich przypadków, zastępuje się go odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podanych dokumentów ( dotyczy Części I,II,III,IV):a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XII SWZ,
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 4 SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy
h) Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zał. Nr 8 do SWZ – ( jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia
i dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia
i dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres usług wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług,
b) zwiększenie lub zmniejszenie ilości wozokilometrów ustalonych do realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności powodujących taką zmianę – potrzebę (w tym prawo opcji) tj. zmiana ilości dni obowiązywania umowy, zmiana trasy i jej długości (wkm), zmiana ilości kursów w danym okresie,
c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanej zmianą przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku VAT. Zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.
Do rozliczenia usług, o których mowa w lit. a – b oraz w ust. 2 będzie stosowana cena jednostkowa wkm wynikająca ze złożonej oferty, określona w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
2) inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiany pojazdów (taboru) wskazanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, przy pomocy których wykonawca realizował będzie przedmiot umowy, przy czym nowo wskazany pojazd winien spełniać wymogi określone w SIWZ oraz posiadać wiek pojazdu nie starszy niż wskazany w ofercie,
b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w rozkładzie np. zmiana organizacji ruchu, przy czym długość trasy może ulec zmianie o max. 10%,
c) zmiany w rozkładzie jazdy w zakresie wskazanych tras i przystanków oraz godzin odjazdu, zmiany terminu obowiązywania umowy itp. zmiany,
d) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,
e) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym z SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy,
f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego), na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
g) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy,
h) zmiany nazwy, adresu którejkolwiek ze stron umowy,
i) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
j) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy.
k) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
2. Zamawiający poza możliwością zmian, o których mowa w ust. 1 może również dokonać zmian umowy w zakresie wynagrodzenia i/lub terminu realizacji zamówienia, w szczególności w niżej wymienionych przypadkach i po uzasadnieniu spełnienia okoliczności szczegółowo opisanych:
1) w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
2) w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
3) w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyźć Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, na liniach komunikacji gminnej na terenie gminy Rudniki, rocznie 51 131,00 wkm z możliwością zastosowania prawa opcji zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia o +/- 10% wkm:1) Część I zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 1 i Nr 2:
Nr 1: Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna
Nr 2: Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek – Rudniki
2) Część II zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 3: Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy - Młyny - Rudniki
3) Część III zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 4 i Nr 5 :
Nr 4:: Rudniki - Młyny - Janinów - Odcinek – Dalachów,
Nr 5: Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki
4) Część IV zamówienia pn. Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii Nr 6 :Bobrowa - Cieciułów - Stawki Cieciułowskie - Żurawie - Żytniów - Rudnikij
2. Dzienna liczba kursów wynosi:
1) Linia Nr 1: Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna
kursuje w dni nauki szkolnej (S) – 4 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 16 544,00
2) Linia Nr 2: Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek - Rudniki
kursuje w dni nauki szkolnej (S) – 2 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 1 654,40
3) Linia Nr 3: Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy - Młyny - Rudniki
kursuje w dni nauki szkolnej (S) – 2 kursy
kursuje od poniedziałku do piątku oprócz świąt (D) - 2 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 16 052,40
4) Linia Nr 4: Rudniki - Młyny - Janinów - Odcinek - Dalachów
kursuje w dni nauki szkolnej (S) – 3 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 7 501,20
5) Linia Nr 5: Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki
kursuje w dni nauki szkolnej (S) – 3 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 2 143,20
6) Linia Nr 6: Bobrowa - Cieciułów - Stawki Cieciułowskie - Żurawie - Żytniów - Rudniki
kursuje od poniedziałku do piątku oprócz świąt (D) - 2 kursy
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach/rok – 7 235,80
3. Przewidywane godziny odjazdów
1) Borek - Bobrowa - Cieciułów - Jaworzno - Julianpol – Mirowszczyzna
Wg rozkładu jazdy:
Borek 705 S; 1330 S
Mirowszczyzna 1245 S; 1435 S
2) Mirowszczyzna - Jaworzno - Jaworek - Rudniki
Mirowszczyzna 755 S
Rudniki 1420 S
3) Jelonki - Żytniów - Chwiły - Faustianka - Porąbki - Kuźnica - Łazy – Młyny - Rudniki
Wg rozkładu jazdy:
Jelonki 720 D 1405 S
Rudniki 1245 D 1435 S
4) Rudniki - Janinów - Odcinek – Dalachów
Wg rozkładu jazdy:
Rudniki 725 S
Dalachów 1255 S 1445 S
5) Dalachów - Janinów - Młyny - Rudniki
Wg rozkładu jazdy:
Dalachów 745 S
Rudniki 1420 S
6) Bobrowa - Cieciułów – Stawki Cieciułowskie - Żytniów – Rudniki
Wg rozkładu jazdy:
Bobrowa 633 D
Rudniki 1540 D
4. Dopuszcza się – w uzasadnionych przypadkach – zmianę przebiegu linii komunikacyjnej, której przebieg określono w punkcie 1, na zasadach określonych w umowie.
5. Dopuszcza się – w uzasadnionych przypadkach i na zasadach określonych w umowie – zmianę w zakresie przystanków. Dotyczy to w szczególności sytuacji, gdy dany przystanek został wyłączony z użytkowania lub jego właściciel (zarządzający) odmówił uzgodnienia zasad korzystania z danego obiektu.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie przewozu uczniom Szkoły Podstawowej oraz wychowankom Przedszkola Publicznego z gminy Janowice Wielkie w okresie od 01.01.2025 r. do dnia 30.06.2025 r.
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Nasielsk nr 2
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2025 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.