eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławZakup i dostawa 6 mobilnych miasteczek rowerowych dla Gminy Miejskiej Jarosław



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa 6 mobilnych miasteczek rowerowych dla Gminy Miejskiej Jarosław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 6 mobilnych miasteczek rowerowych dla Gminy Miejskiej Jarosław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde0446f-2232-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128236/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Miasteczko rowerowe stacjonarne przy SP 7 TEN - T

1.2.3 Miasteczka rowerowe mobilne przy Szkołach Podstawowych nr 1, 2, 6, 9 i 10 - TEN - T

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Mieście Jarosław poprzez wyznaczenie, wyniesienie i doposażenie przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół podstawowych w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
c) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
• Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
• W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
- .zip
- 7Z
• Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
• Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 mobilnych miasteczek rowerowych dla Gminy Miejskiej Jarosław. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Mieście Jarosław poprzez wyznaczenie, wyniesienie i doposażenie przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół podstawowych w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejsce dostawy

Przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do następujących placówek:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. św. Królowej Jadwigi, ul. 3-go Maja 30, Jarosław,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. ks. Stanisława Konarskiego, ul. Jana Pawła II 26, Jarosław,
• Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ks. Piotra Skargi, ul. Spytka z Jarosławia 2, Jarosław,
• Szkoła Podstawowa nr 7 im. Ks. Stanisława Staszica, ul. Dolnoleżajska 110, Jarosław,
• Szkoła Podstawowa nr 9 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Łazy Kostkowskie 14, Jarosław,
• Szkoła Podstawowa nr 10 im. Wojska Polskiego, os. Słoneczne 7, 37-500 Jarosław.

Szczegółowe wymagania

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 mobilnych miasteczek ruchu drogowego o wym. 16m x 20m. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

W skład każdego mobilnego miasteczka rowerowego wchodzi:

1. Rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów – 1 szt.
2. Maty gumowe antypoślizgowe, imitujące asfalt o wymiarach 200 cm x 125 cm, o grubości 6 mm, do użytku zewnętrznego i wewnętrznego, dwujezdniowe i jednojezdniowe, – 49 szt.
3. Mini znaki drogowe wykonane z PCV, wysokość min 160 cm, średnica rurki 37 mm (możliwość nałożenia kilku znaków na jednym słupku), wyposażone w uchwyty mocujące, pozwalające na montaż tarczy do słupka - 32 szt. w tym:
• znaki ostrzegawcze A-2 - 2 szt.,
• znaki ostrzegawcze A-7 - 6 szt.,
• znaki ostrzegawcze A-9 – 2 szt.,
• znaki ostrzegawcze A-29 – 4 szt.,
• znaki zakazu B-2 – 1 szt.,
• znaki zakazu B-20 – 2 szt.,
• znaki zakazu B- 21- 1 szt.,
• znaki zakazu B-22 – 1 szt.,
• znaki nakazu C-12 – 3 szt.,
• znaki informacyjne D-1 – 3 szt.,
• znaki informacyjne D-2 – 2 szt.,
• znaki informacyjne D-3 – 1 szt.,
• znaki informacyjne D-6 – 2 szt.,
• znak dodatkowy przed przejazdem kolejowym G-1c – 2 szt.
4. Podstawa metalowa, waga ok. 2 kg – 25 szt.
5. Sygnalizator świetlny dla ruchu kołowego, bezprzewodowy, 3-komorowy wykonany z poliwęglanu, zasilany akumulatorem żelowym 12 V 20 Ah w skrzynce metalowej na kółkach, wyposażony w światła ledowe o średnicy 100 mm, praca automatyczna, możliwość zsynchronizowania wszystkich sygnalizatorów – 4 szt.
6. Sygnalizator kolejowy z rogatką wykonany z poliwęglanu, zasilany akumulatorem żelowym 12 V 20 Ah w skrzynce metalowej na kółkach, wyposażony w światła ledowe o średnicy 100 mm, automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki, w zestawie znak – krzyż św. Andrzeja, rogatka o długości 150 cm – 2 szt.
7. Kompatybilna ładowarka lub inne urządzenie umożliwiające ładowanie akumulatorów zainstalowanych w sygnalizatorach świetlnych.
8. Elementy zestawu muszą pozwolić na ułożenie ronda, drogi dwukierunkowej z jednym odcinkiem drogi jednokierunkowej oraz ułożenie przejścia dla pieszych, przejazdu kolejowego, skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, dojazdów do ronda, zakrętów zgodnie z załączonym schematem.

Informacje dodatkowe:
1. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru.
2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, kompletny, oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do placówek oświatowych wskazanych przez Zamawiającego (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym – tylko dni robocze w godzinach otwarcia placówek oświatowych).
4. Termin realizacji wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń wymaganych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia:
1. Deklaracji zgodności CE na sygnalizatory i mini znaki .
2. Atest Higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny – dla mat gumowych.
3. Karty produktu.
4. Instrukcje obsługi sygnalizatorów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia,
b) działania siły wyższej, przez którą rozumie się wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, których w chwili podpisania umowy nie można było przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia,
c) zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie, powodujące konieczność zmiany jego parametrów, jednak na nie gorsze niż w opisie przedmiotu zamówienia.
Wyżej wymienione postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Wizualizacja mobilnego miasteczka rowerowego jest dostępna na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie dodatkowej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zdolności techniczne lub zawodowe

Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie dostawy mobilnych miasteczek rowerowych o wartości co najmniej 40 000,00 brutto* każda, z podaniem wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane.

*Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursya.html) dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).

Wykonawca musi wykazać, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Deklaracje zgodności CE na sygnalizatory i mini znaki; atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny – dla mat gumowych; karty produktu, instrukcje obsługi sygnalizatorów – jako przedmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Deklaracje zgodności CE na sygnalizatory i mini znaki; atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny – dla mat gumowych; karty produktu, instrukcje obsługi sygnalizatorów – jako przedmiotowe środki dowodowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej przedstawionym zakresie:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia,
2) działania siły wyższej, przez którą rozumie się wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, których w chwili podpisania umowy nie można było przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia,
3) zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie, powodujące konieczność zmiany jego parametrów, jednak na nie gorsze niż w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wymienione w ust. 1 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy
i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw pod nazwą niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.