Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208391/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i przeglądu stanu technicznego masztów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.govpl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji i przeglądu stanu technicznego masztów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d2b236-ebc2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa konserwacji i przeglądu stanu technicznego masztów telekomunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.58.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i przeglądu technicznego masztów będących na wyposażeniu jednostek Policji województwa małopolskiego.2. Zakres prac do wykonania został podzielony na cztery zadania:
Zadanie 1 – prace konserwacyjne i przeglądy stanu technicznego masztów zlokalizowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych w: Krakowie, Skale, Skawinie, Krzeszowicach, Zabierzowie, Gdowie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w tym dokładną lokalizację masztów, parametry masztów, zakres prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SWZ – Projekt Umowy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50333100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji nadajników radiowych
4.5.5.) Wartość części: 99800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i przeglądu technicznego masztów będących na wyposażeniu jednostek Policji województwa małopolskiego.2. Zakres prac do wykonania został podzielony na cztery zadania:
Zadanie 2 – prace konserwacyjne i przeglądy stanu technicznego masztów zlokalizowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych w: Nawojowej, Korzennej, Nowym Sączu, Gorlicach, Bobowej, Limanowej, Kamienicy, Łukowicy, Dobczycach, Nowym Targu, Zakopanem, Łącku, Gródku nad Dunajcem, Piwnicznej, Krynicy, Muszynie, Grybowie, Starym Sączu, Bieczu, Myślenicach
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w tym dokładną lokalizację masztów, parametry masztów, zakres prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SWZ – Projekt Umowy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50333100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji nadajników radiowych
4.5.5.) Wartość części: 87540 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i przeglądu technicznego masztów będących na wyposażeniu jednostek Policji województwa małopolskiego.2. Zakres prac do wykonania został podzielony na cztery zadania:
Zadanie 3 – prace konserwacyjne i przeglądy stanu technicznego masztów zlokalizowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych w: Tarnowie, Nowym Wiśniczu, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Ciężkowicach, Żabnie, Tuchowie, Skrzyszowie, Wierzchosławicach, Bochni, Trzcianie, Żegocinie, Brzesku, Czchowie, Woli Dębińskiej, Szczurowej, Proszowicach
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w tym dokładną lokalizację masztów, parametry masztów, zakres prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SWZ – Projekt Umowy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50333100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji nadajników radiowych
4.5.5.) Wartość części: 74070 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i przeglądu technicznego masztów będących na wyposażeniu jednostek Policji województwa małopolskiego.2. Zakres prac do wykonania został podzielony na cztery zadania:
Zadanie 4 – prace konserwacyjne i przeglądy stanu technicznego masztów zlokalizowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych w: Chrzanowie, Trzebini, Racławicach, Bukownie, Oświęcimiu, Chełmku, Kętach, Suchej Beskidzkiej, Andrychowie, Kalwarii Zebrzydowskiej, Brzeźnicy, Spytkowicach, Libiążu, Miechowie, Książu Wielkim, Olkuszu, Kluczach, Wolbromiu, Brzeszczach, Makowie Podhalańskim, Wadowicach
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w tym dokładną lokalizację masztów, parametry masztów, zakres prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SWZ – Projekt Umowy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50333100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji nadajników radiowych
4.5.5.) Wartość części: 96040 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70575 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127218,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70575 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KA-IG” Joanna Mlicka – Mira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363860939
7.3.3) Ulica: ul. Gołębia 59/5
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-309
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KA-IG" JOANNA MLICKA-MIRA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KA-IG" JOANNA MLICKA-MIRA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70575 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71635 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126603,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71635 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130423501
7.3.3) Ulica: ul. 17 stycznia 50/4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
jakie przetargi wygrała firma
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71635 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110736,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KA-IG” Joanna Mlicka – Mira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363860939
7.3.3) Ulica: ul. Gołębia 59/5
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-309
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KA-IG" JOANNA MLICKA-MIRA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KA-IG" JOANNA MLICKA-MIRA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153122,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130423501
7.3.3) Ulica: ul. 17 stycznia 50/4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
jakie przetargi wygrała firma
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.