eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja i dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń na parterze budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-27/22



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń na parterze budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-27/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń na parterze budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-27/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1dd70f-f6b1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej (część parteru i I piętro budynku)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-27/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3873203,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych dotyczących pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń parteru budynku szpitalnego nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, celem modernizacji i dostosowania obiektu do przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz innych obowiązujących przepisów i norm.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona, m.in.:
2.1. Wewnętrzne prace budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
2.1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia.
2.1.2. Roboty ogólnobudowlane (roboty betonowe, roboty murowe /ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej/, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./).
2.1.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: częściowy demontaż stolarki okiennej; częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm+folia+16 argon+4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1 (wg projektu); dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej aluminiowej (wg. projektu); wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach.
2.1.4. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu z rur PP Stabi, oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki/).
2.1.5. Wykonanie nowej instalacji hydrantowej z próbą ciśnienia.
2.1.6. Roboty instalacyjne elektryczne, w tym: demontaż rozdzielni głównej istniejącej (pod schodami – parter), istniejących tablic elektrycznych oraz istniejącego osprzętu elektrycznego; wykonanie nowej rozdzielni głównej w budynku wraz z zasilaniem, wykonanie tablic piętrowych, wykonanie WLZ, oprzewodowania, montaż osprzętu elektrycznego oraz wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych z zakresu ochrony przeciwporażeniowej.
2.1.7 Roboty instalacyjne niskoprądowe, w tym: wykonanie instalacji ppoż., sterowania oddymianiem i DSO, wykonanie okablowania strukturalnego, instalacji systemu kontroli dostępu, wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji wideofonowej, wykonanie instalacji systemu przywoławczego, wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych przedodbiorowych.
2.1.8. Wykonanie prób i odbiorów.
2.2. Zewnętrzne prace budowlane, w tym: częściowa naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie nowego komina wentylacyjnego; naprawa zadaszenia nad wejściem bocznym budynku.
2.3. Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
2.4. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
2.5. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2.6. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o wyciąg z dokumentacji projektowej autorstwa Biura Projektowego Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń budynku nr 102 do wymagań ochrony przeciwpożarowej, przedmiar robót oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4657771,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6212477,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4657771,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska Jarosław Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821199804

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4657771,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.