Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181418/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00265793/01 - Wynik z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz audiowizualnego w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5065801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz audiowizualnego w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba19095-1220-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.60 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz audiowizualnego w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zawodowy krok w przyszłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181418/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.410.411.2021.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 822908,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49602,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu: komputerowego (urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., ploter - 1 szt.) , multimedialnego (projektor - 2 szt., ekran - 2 szt.) oraz audiowizualnego (głośniki - 5 szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342412-3 - Głośniki
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 21224,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - komputerów stacjonarnych (zestawów komputerowych) (2 szt.) do Punktów Informacji i Kariery (PIK) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość” . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - laptopów (5 szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 14350,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - laptopów (2szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 7705,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - dysków zewnętrznych (2szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 623,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie 3 części zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263"
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 3 zamówienia do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.09.2021r. do godz. 09:00 wpłynęły 3 oferty złożone przez nw. Wykonawców:
1. ForTi Krzysztof Jurek, ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom z zaoferowaną kwotą 24 500,00 zł, gwarancją - 4 lata, terminem dostawy - 20 dni,
2. FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o. ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa z zaoferowaną kwotą 37 207,50 zł, gwarancją - 2 lata, terminem dostawy - 20 dni,
3. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom - z zaoferowaną kwotą - 24 286,35 zł, gwarancją 4 lata, terminem dostawy - 20 dni.
Wykonawca CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom, którego oferta złożona w zakresie części 3 zamówienia została uznana za najkorzystniejszą, w dniu 09.11.2021r poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie przedmiotowej części. W związku z powyższym Zamawiający ponownie zbadał i ocenił pozostałe oferty, które zostały złożone w zakresie ww. części, aby w konsekwencji wybrać najkorzystniejszą ofertę. Powyższe jest zgodne z treścią art. 263 ustawy Pzp, zgodnie z którym Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę (…).
Oferta Wykonawcy ForTi Krzysztof Jurek ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom, która w wyniku ponownego badania i oceny ofert oferta została oceniona najwyżej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp), gdyż Wykonawca nie złożył i w konsekwencji nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IX pkt 2 SWZ. Ponadto oferta Wykonawcy: FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa, została odrzucona już na wcześniejszym etapie postępowania (21.10.2021r.) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z tym, iż zaoferowany w zakresie części 3 zamówienia przez Wykonawcę sprzęt nie spełniał wymogów określonych w SWZ.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie mógł wybrać w zakresie przedmiotowej części najkorzystniejszej oferty i w konsekwencji postanowił, jak na wstępie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie 4 części zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 4 zamówienia do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.09.2021r. do godz. 09:00 wpłynęły 3 oferty złożone przez nw. Wykonawców:
1. ForTi Krzysztof Jurek ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom - z zaoferowaną ceną 9600,00 zł, gwarancją 4 lata, terminem dostawy - 20 dni
2. FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o. , ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa - z zaoferowaną ceną 9780,00 zł, gwarancją - 3 lata, terminem dostawy -20 dni
3. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom - z zaoferowaną ceną 8238,54 zł, gwarancją 4 lata, terminem dostawy -20 dni.
Wykonawca CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom, którego oferta złożona w zakresie części 4 zamówienia została uznana za najkorzystniejszą, w dniu 09.11.2021r poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie przedmiotowej części. W związku z powyższym Zamawiający ponownie zbadał i ocenił pozostałe oferty, które zostały złożone w zakresie ww. części, aby w konsekwencji wybrać najkorzystniejszą ofertę. Powyższe jest zgodne z treścią art. 263 ustawy Pzp, zgodnie z którym Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę (…).
Oferta Wykonawcy ForTi Krzysztof Jurek ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom, która w wyniku ponownego badania i oceny ofert została oceniona najwyżej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył i w konsekwencji nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IX pkt 2 SWZ. Kolejny w rankingu Wykonawca FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą, tym samym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie mógł wybrać w zakresie przedmiotowej części najkorzystniejszej oferty i w konsekwencji postanowił, jak na wstępie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272819515
7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Kazimierza Kelles-Krauza
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025 - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Usługa wywozu odpadów z posesji Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.