eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieBudowa kanalizacji sanitarnej na ul. Zawadzkiej ul. Wybudowanie Nowskie i ul. Wybudowanie za Torami w miejscowości Warlubie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Zawadzkiej ul. Wybudowanie Nowskie i ul. Wybudowanie za Torami w miejscowości Warlubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Zawadzkiej ul. Wybudowanie Nowskie i ul. Wybudowanie za Torami w miejscowości Warlubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a22bb835-3753-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017818/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Zawadzkiej ul. Wybudowanie Nowskie i ul. Wybudowanie za Torami w miejscowości Warlubie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Region przyjazny środowisku, Działania 4.3 Rozwój infrastruktury wodno – ściekowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województw Kujawsko Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250439/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4237596,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Zawadzkiej, ul. Wybudowanie Nowskie i ul. Wybudowanie za Torami w miejscowości Warlubie”.
2. Zakresem przedmiotu zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami i infrastrukturą. Roboty będą wykonywania na:
działkach nr 299, 331/2, 309/1, 313/4, 314, 338/2, 353/2, 342/2, 353/1, 342/1, 355, 346/3, 346/4 356, 357/6, 357/7, 357/2, 369, 384, 370, 385, 371/1, 632/2, 629/2, 637/2, 387/6, 371/3, 388, 390, 372, 392/1, 393, 402/1, 403/4, 403/3, 404, 405/2, 406, 407/1, 375, 410/4, 376, 434/2, 437, 438/1, 440, 441, 364, 365, 366, 442, 444, 411/2, 418/5, 418/1, 418/2, 449/1, 450/5, 451, 452, 453, 454/1, 454/2, 426, 427/4, 428, 408, 413, 420/1, 420/2, 421/3, 415/1, 415/2, 422, 423/5, 19/294, 302/2, 302/1, 381, 382, 383, 629/1, 630, 631, 387/7 430/2, 411/3, 418/4, 419, 420/3, 421/4, 421/2, 14/294, 300/2, 315/3, 305/2, 341, 344, 338/3, 352, 380/2, 379, 389, 391, 414, 429, 449/3, 446, 410/6, 410/7, 449/2, 337/2, 279/2 obręb Warlubie,
działki nr 72, 64, 107/3, 109/12, 109/4, 3369/23, 110/2, 110/3, 104/3, 103/1, 96/1, 97/1, 79/3, 84/1, 74, 90/1, 140/2, 140/1, 103/4, 103/2, 96/3, 81, 106, 70, 138, 92, 80, 85, 75, 88/1, 88/2, 88/3, 109/3, 176 obręb Kurzejewo.
3. Elementy składowe sieci kanalizacji sanitarnej to:
- rurociąg DN 110 – 1 442,1 m,
- rurociąg DN 90 – 3 271,0 m,
- rurociąg DN 75 – 629,0 m,
- rurociąg DN 63 – 2 942,4 m,
- rurociąg DN 50 – 1 288,6 m.
4. Elementy składowe przyłączy kanalizacji sanitarnej to:
- ilość przyłączy – 81 szt.,
- przydomowe przepompownie ścieków – 81 szt.,
- rurociąg DN 40-50 – 4 190,6 m (całkowita długość przyłączy).
5. Elementy składowe przyłącza kanalizacji sanitarnej na działkach nr 443, 379 obręb Warlubie:
- ilość przyłączy – 1 szt.,
- przydomowe przepompownie ścieków – 1 szt.,
- rurociąg DN 40 – 29,8 m.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach (Załącznik nr 1 do SWZ):
1) Przedmiar robót,
2) Projekt budowlany,
3) Projekt zagospodarowania terenu,
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
7. Wizja lokalna:
1) Złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający fakultatywnie wprowadza możliwość odbycia wizji lokalnej.
3) W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
8. W przypadku określenia w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
9. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiający informuje, że przez rozwiązania równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3827060,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5604312,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3827060,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowo – Produkcyjna „ARIS” Rolbiecki Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871247157

7.3.3) Ulica: Grzegorz 8

7.3.4) Miejscowość: Chełmża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3827060,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.