Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274536/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856565815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/013a7b31-d148-499b-8dd3-5830e3bc469b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43409ce2-4864-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004388/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296527,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania ok. 42 000,00 mb dróg miejskich, oraz wskazanych chodników, ciągów pieszo – rowerowych i 13 parkingów w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie miasta Siemiatycze.
2. Wykaz ulic, parkingów i chodników objętych usługą stanowi załącznik nr 4 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)- zał. nr 8 do SWZ.
3. Zakres usługi obejmuje w szczególności:
3.1. działania organizacyjno-techniczne realizowane przez Wykonawcę,
3.2. przygotowanie materiałów sypkich i środków chemicznych do zwalczania śliskości oraz właściwe ich składowanie,
3.3. utrzymywanie gotowości do podjęcia prac przy zimowym utrzymaniu ulic, parkingów i chodników,
3.4. odśnieżanie nawierzchni ulic, chodników i parkingów
3.5. zwalczanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub uszorstniających.
4. Wynagrodzenie zaplanowano jako kosztorysowe, celem oszacowania wartości Zamawiający przyjmuje orientacyjną ilość robót na podstawie godzin pracy z 3 ostatnich sezonów zimowych:
4.1. odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim – 10 godz.,
4.2. odśnieżanie pługiem lemieszowym średnim lub ciężkim – 200 godz.,
4.3. zwalczanie śliskości przy użyciu piasku w ilości 100 ÷ 150 g/m2 – 10 godz.,
4.4. zwalczanie śliskości przy użyciu piaskosoli 15% w ilości 100 ÷ 150 g/m2 – 60 godz.,
4.5. zwalczanie śliskości przy użyciu soli – 100 godz.
5. Ceny zwalczania śliskości powinny uwzględniać koszt materiału oraz jego załadunek.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zadeklarowanego „czasu reakcji” tj. czasu podstawienia sprzętu i rozpoczęcia akcji zimowej w zakresie odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej (w minutach), liczonego od zgłoszenia przez Przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub w formie elektronicznej potrzeby rozpoczęcia akcji zimowej. Przez rozpoczęcie akcji zimowej będzie rozumiane faktyczne rozpoczęcie odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej przez co najmniej jedną jednostkę sprzętową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393012,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393012,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO-J Anna Renata Jarocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050837319
7.3.3) Ulica: Obrońców Warszawy 15
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393012,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.