Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00253363/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości pomieszczeń, powierzchni utwardzonych, chodników, dróg i placów systemem zleconym w 2024 r. m. KOLNO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/25wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie czystości pomieszczeń, powierzchni utwardzonych, chodników, dróg i placów systemem zleconym w 2024 r. m. KOLNO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbeaca70-e20b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010602/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie czystości pomieszczeń, powierzchni utwardzonych, chodników, dróg i placów systemem zleconym w 2024 r. w m. Kolno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 09/W1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych kontenerów i hal namiotowych oraz terenów zewnętrznych w tym powierzchni utwardzonych oraz terenów przyległych na terenie kompleksu wojskowego w m. KOLNO, administrowanego przez 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195671,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239599,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195671,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.3) Ulica: A. Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ST Sp. z o.o., DPL Sp. z o.o. /część usług porządkowo-czystościowych/.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195671,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Michała Motoszko w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Dostawa asortymentu do zabiegów embolizacyjnych
- Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Ścianka w Białymstoku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej oraz pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.