Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228263/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II gmina Kostrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616698910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zkkostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zkkostrzyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II gmina Kostrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ad07ba-f6d6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040820/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II gmina Kostrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.1.4.2022/PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz rurociągiem tłocznym w ulicy: Tuleckiej, Kórnickiej w
Siekierkach Wielkich, gmina Kostrzyn. (mapa zasadnicza nr rysunku 33, 34, 37)
Szczegółowy zakres zamówienia:
I. ul. Kórnicka:
1. Rurociągi sieci grawitacyjnej:
• S21 (studnia istniejąca) – S 25 (ul. Kórnicka) z rur PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, z wydłużonym kielichem, SDR 34, SN8
211,50 m; (profil 50/1)
2. Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV kl. S Ø 160/4,7mm, z wydłużonym kielichem, SDR 34, S8 – 5 szt. (łączna długość
38,5 m) wraz ze studzienkami rewizyjnymi PCV Ø 425mm (3 szt) oraz studniami betonowymi Ø 1000mm (2 szt). (profil
50/6)
3. Studnie betonowe Ø 1000mm – 4 sztuki;
II. ul. Tulecka:
1. Rurociągi sieci grawitacyjnej:
• S20 (studnia istniejąca) – KR 10 (ul. Tulecka) z rur PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, z wydłużonym kielichem, SDR 34, SN8 75,00
m; (profil 50/3)
2. Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV kl. S Ø 160/4,7mm, z wydłużonym kielichem, SDR 34, S8 – 1 szt. (łączna długość
7,00 m) wraz ze studzienką rewizyjną PCV Ø 425mm. (profil 50/6)
3. Studnie betonowe Ø 1000mm – 1 sztuka
4. Studnia rozprężna betonowa Ø 1000mm – 1 sztuka;
• Rurociąg tłoczny: od KR10 z rur dwuwarstwowych PE 100 SDR 17 Ø110x6,6mm PN10, zgrzewany doczołowo o łącznej
długości 11,55 m; (profil 51/5)
Zastosowane materiały:
1. Kolektor grawitacyjny z rur PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, SDR 34, SN 8 z wydłużonym kielichem oraz PCV Ø 200/5,9 mm, kl.
S, z wydłużonym kielichem, SDR 34, SN8, uszczelnionych uszczelką gumową.
2. Studzienki rewizyjne Ø1000mm monolityczne z betonu C35/45, W10.
3. Włazy z wypełnieniem betonowym zabudowane w zestawach naprawczych;
4. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z:
a. rur PCV o średnicy 160/4,7 mm, z wydłużonym kielichem, SDR 34, SN 8, kl. S lite;
b. przykanaliki zakończone na posesjach studnią rewizyjną PCV Ø 425mm lub studniami betonowymi Ø 1000mm.
c. studzienki rewizyjne PCV Ø 425 zaopatrzone w przykrycie z pokrywą żeliwną.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Geodezyjne wytyczenie trasy sieci kanalizacyjnej;
b) Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego;
c) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym;
d) Wykonanie inspekcji przy użyciu kamery sieci kanalizacyjnej i załączenie nagrania na płycie DVD;
e) Wykonanie próby szczelności rurociągu tłocznego;
f) Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu;
g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz;
h) Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych – 5 egz.
i) Odtworzenie nawierzchni zgodnie z załączonymi wytycznymi. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez
przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu;
j) Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne o braku uwag do
wykonanych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757033,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944765,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757033,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301169565
7.3.3) Ulica: Świętojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757033,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-16INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2025
- Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2025 roku.
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie ustabilizowanych, komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Oczyszczalni Ścieków w Skałowie, Iwnie i w Gułtowach w ilości 5000 Mg"
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.