Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00263205/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00272263/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0a98d70-06a8-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a98d70-06a8-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ubezpieczenie mienia i pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 717000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część I – obejmuje świadczenie usług ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1/. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
2/. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
3/. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i od rabunku z ryzykiem wandalizmu.
4/. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
5/. Ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, ASS. ZK.
6/. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
3. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 2, załączniku c oraz załącznikach nr 3, 3a, 3b do SWZ.
4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Zamawiający posiada podpisaną umowę z Ubezpieczeniową Kancelarią Brokerską LEOFAL sp. z o. o, ul. Noniewicza 93 B lok. 47, 16-400 Suwałki, która opracowała opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert dla Zamawiającego oraz pełni funkcję doradczą w niniejszym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 669000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część II – obejmuje ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych. Ubezpieczający Miasto Suwałki / Ubezpieczony: Urząd Miejski w Suwałkach
3. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 2, załączniku c oraz załącznikach nr 3, 3a, 3b do SWZ.
4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Zamawiający posiada podpisaną umowę z Ubezpieczeniową Kancelarią Brokerską LEOFAL sp. z o. o, ul. Noniewicza 93 B lok. 47, 16-400 Suwałki, która opracowała opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert dla Zamawiającego oraz pełni funkcję doradczą w niniejszym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1231554 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1243919,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1231554 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690
7.3.3) Ulica: Hestii 1
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1231554 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-19 do 2026-07-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Remont północnej i zachodniej elewacji budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 81
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.u.11.2025.MD "Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności i pojazdów Powiatu Nowodworskiego woj. pomorskie na 36 miesięcy".
- Na usługę ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Radzymin
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala Klinicznego im. dr. E. Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY CZUDEC W LATACH 2025-2028
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.