Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320346/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00326584/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00335364/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00339626/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00437888/01 - Wynik z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA APARATU USG DO WKŁUĆ OBWODOWYCH ORAZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA APARATU USG DO WKŁUĆ OBWODOWYCH ORAZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499bb129-221d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077017/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Defibrylator - 3 sztuki
1.2.48 Defibrylator, pompa objętościowa, pompa strzykawkowa, EKG+holert EKG, EKG+holter ciśnieniowy, USG do wkłuć centralnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1),,Doposażenie szpitali w województwie kujawsko–pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19–etapII” dot.Pakietu 1 - 6; 2)"Poprawa dostępności do diagnostyki i leczenia pacjentów chorych naCOVID-19oraz pacjentów po przebytym zakażeniuSARS-Cov-2–kompleksowe wyposażenie pomieszczeń i zakup karetki dla Kujawsko–PomorskiegoCentrumPulmonologii w Bydgoszczy”-dot.Pakietu7.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w związku prowadzonym w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a także osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z prowadzeniem postępowania, a następnie realizacją zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcę dane osobowe będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania określa Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Państwowe w Bydgoszczy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną oraz osoby fizyczne reprezentujące Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotyczą posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 37 Z TP 23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat USG do wkłuć obwodowych – 4 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do EKG wyposażony w holter ciśnieniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do EKG wyposażony w holter EKG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompa infuzyjna objętościowa – 6 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompa infuzyjna strzykawkowa – 11 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylatory – 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Właściwości techniczne 40 %
2. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium właściwości techniczne: 40% – max. 40 pkt.
W = (Wb : W max) x 40
W - Punktacja za kryterium właściwości techniczne.
Wb - Ilość punktów za właściwości techniczne oferty badanej
W max - Maksymalna ilość punktów za właściwości techniczne spośród
ofert rozpatrywanych.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający dokona przyznania punktów według „Parametrów punktowanych” określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla wybranych pozycji, potwierdzonych wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 10.2. i 10.3. SWZ.
W przypadku ewentualnego braku udokumentowania parametru punktowanego Zamawiający przyzna 0 punktów za ten parametr.
4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + W
P – punktacja całkowita
C – punktacja za kryterium - cena
W – punktacja za kryterium - właściwości techniczne
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Właściwości techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1. Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z maja 2017r., str. 1 ze zm.) w formie deklaracji zgodności – dotyczy Pakietu od 2 do 7, a w przypadku Pakietu 1 dotyczy głowic: liniowej i convex - opisanych w pkt I ppkt 1 a) i 1 b) Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-1 do SWZ).
2. Katalog lub folder lub Specyfikacja techniczna z wyraźnym zaznaczeniem zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-7 do SWZ).
3. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.2 SWZ nie potwierdzają spełnienia postawionych wymagań).
UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych
– z wyjątkiem dokumentów określonych w 10.2 i 10.3 SWZ w zakresie parametrów punktowanych, określonych w Opisie przedmiotu zamówienia zał. od 1-1 do 1-7 SWZ (kryterium oceny ofert).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z maja 2017r., str. 1 ze zm.) w formie deklaracji zgodności – dotyczy Pakietu od 2 do 7, a w przypadku Pakietu 1 dotyczy głowic: liniowej i convex - opisanych w pkt I ppkt 1 a) i 1 b) Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-1 do SWZ).2. Katalog lub folder lub Specyfikacja techniczna z wyraźnym zaznaczeniem zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-7 do SWZ).
3. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.2 SWZ nie potwierdzają spełnienia postawionych wymagań).
UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych – z wyjątkiem dokumentów określonych w 10.2 i 10.3 SWZ w zakresie parametrów punktowanych, określonych w Opisie przedmiotu zamówienia zał. od 1-1 do 1-7 SWZ (kryterium oceny ofert).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1-... do SWZ.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2-... do SWZ.
3. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszczają zmianę treści Umowy w sytuacjach wskazanych w treści Umowy oraz w następujących przypadkach:1) w przypadku działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, których strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, których nie można było uniknąć, ani którym strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie determinowanym wystąpieniem siły wyższej;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy; w takim przypadku strony dopuszczają wydłużenie okresu realizacji Umowy o okres zaistniałych opóźnień i okres niezbędny do realizacji umowy w wyniku powstałych opóźnień;
3) w przypadku zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa w takim przypadku zostaną wprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania przedmiotu Umowy do obowiązującego stanu prawnego;
4) w przypadku uzyskania przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu zakończenia rzeczowej realizacji Projektu lub terminu jego rozliczenia poprzez ich skrócenie lub wydłużenie; w takim przypadku strony dopuszczają możliwość skrócenia lub wydłużenia terminów określonych umową, w szczególności terminu realizacji przedmiotu umowy maksymalnie o okres wydłużenia;
5) w przypadku wystąpienia zmian co do osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
6) w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych stron Umowy w wyniku przekształcenia podmiotowego (następstwa prawnego);
7) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Umowie dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
8) w przypadku korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane, w szczególności poprzez przedstawienie przez Wykonawcę potwierdzenia od producenta lub krajowego przedstawiciela producenta, pisemnego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i wskazującego terminy dostaw.
3. Okoliczności wskazane w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Poza zmianami wskazanymi w niniejszej Umowie dopuszczalne jest również dokonywanie zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-25 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adnotacja do pkt 4.2.10.) ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:Termin realizacji zamówienia w ciągu:
–35 dni, licząc od wskazanej w umowie daty jej zawarcia.
UWAGA!
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie także zapisu pkt 8.1.2 SWZ dotyczącego art. 7 ustawy z dnia 13.04.22 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 r.,
poz. 129 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego (ginekologicznego)
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.