eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProstkiBUDOWA DODATKOWEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROŻYŃSKU WIELKIM



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DODATKOWEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROŻYŃSKU WIELKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B

1.5.2.) Miejscowość: Prostki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876112012

1.5.8.) Numer faksu: 876112079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ug_prostki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DODATKOWEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROŻYŃSKU WIELKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0926df3e-24d1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005787/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa dodatkowego budynku Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1942276,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie „Zaprojektuj
i wybuduj” polegającego na „Budowa dodatkowego budynku Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim”.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dodatkowego budynku Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie
w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
b) budowa – tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z „Budową dodatkowego budynku Szkoły Podstawowej w Rożyńsku Wielkim” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
c) zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji,
w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) zaprojektowanie – tj.
- uzyskanie mapy do celów projektowych
- uzyskanie wszelkich niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych dokumentów oraz informacji,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego proponowanych rozwiązań materiałowych,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę,
- opracowanie projektów wykonawczych w zakresie koniecznym do wykonania zadania,
- opracowanie przedmiarów i kosztorysów,
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z aktualnym rozporządzeniem,
b) budowa – tj.
- rozebranie (wraz z utylizacją materiałów niebezpiecznych) istniejącego budynku gospodarczego
- budowa dodatkowego budynku szkoły w konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi oraz stropem drewnianym belkowym. Dopuszcza się wykonanie budynku w dowolnej konstrukcji pod warunkiem spełnienia wymagań p.poż (np. w konstrukcji modułowej, stalowej itp.). – obiekt parterowy, niepodpiwniczony,
z poddaszem nieużytkowym, przykryty dachem dwuspadowym, połączony
z istniejącym budynkiem szkoły poprzez łącznik o parametrach technicznych zasadniczej bryły budynku: szerokość: ok. 11,0 m; długość: ok. 34,5 m; wysokość: ok. 7,0 m. W budynku należy wydzielić następujące pomieszczenia: łącznik, komunikację ogólną czyli hol, szatnię damską i męską, pomieszczenie gospodarcze, zaplecze sanitarne z podziałem na: damski, męski oraz dla osób niepełnosprawnych, salę wielofunkcyjną z kantorkiem, trzy sale lekcyjne,
z których dwie posiadać powinny kantorki, kotłownię, skład opału.
- budynek należy wyposażyć w instalacje: centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz p.poż, odprowadzenia ścieków sanitarnych, zasilanie
w energię elektryczną, monitoringu, wentylacji mechanicznej.
- roboty zewnętrzne – wykonanie zagospodarowania ternu oraz przyłączy: wodociągowe, kanalizacyjne do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe, elektroenergetyczne, teletechniczne.
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji (pozwolenie na użytkowanie)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne
z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2389000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2389000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Marta Machaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481741144

7.3.3) Ulica: Kościuszki 24 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2389000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.