eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj robót związanych z budową parkingu rowerowego zadaszonego przy budynku przy ul. Paderewskiego 5a w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj robót związanych z budową parkingu rowerowego zadaszonego przy budynku przy ul. Paderewskiego 5a
w Lublińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj robót związanych z budową parkingu rowerowego zadaszonego przy budynku przy ul. Paderewskiego 5a
w Lublińcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac62f57-0664-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.1. "Odnawialne źródła energii". Poddziałanie 4.1.1. "Odnawialn źródła energii - ZIT".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260441/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00021.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
- sporządzenie dokumentacji projektowej parkingu rowerowego zadaszonego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
- uzyskanie niezbędnych dokumentów formalno-prawnych,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji,
- uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.
Ogólna charakterystyka zakresu usług i robót.
Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać następujące branże:
a) architektura
b) konstrukcja
Całość zadania podzielono na dwa etapy:
Etap I – Prace projektowe
Etap II – Prace wykonawcze (realizacja projektu)
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu.
Podstawowe dane:
Powierzchnia działki nr 3022/34 – 0,0020 ha
Powierzchnia działki nr 3023/34 – 0,4770 ha
Planowana całkowita powierzchnia zabudowy: ~ 30,0 m²

Projektowany parking – wiata powinna być zharmonizowana z istniejącą zabudową, o lekkiej konstrukcji stalowej.
Należy zaprojektować wiatę rowerową o wymiarach ok. 9,0 m x 3,0 m. Wiata przystosowana dla min. 20 rowerów, ze stojakami. Konstrukcja stalowa, ocynkowana, dach pokryty dachówką karpiówką.
Wyposażenie wiaty:
• stojaki ze stali nierdzewnej na min. 20 rowerów – należy zastosować stojaki tupu „U”,
• samoobsługowa stacja naprawy rowerów.
Odprowadzenie wody z dachu – wzdłuż słupów wiaty na zewnątrz.
Wiata posadowiona na fundamentach betonowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD INVEST Adrian Dyllong

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5761525285

7.3.4) Miejscowość: Warłów

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.