Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223093/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00231683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00251526/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00265114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00277163/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00283377/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00292056/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MUZEUM ZIEMIAŃSTWA W DOBRZYCY -ZESPÓŁ PAŁACOWO-PARKOWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250573788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pleszewska 5A
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627413039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobrzyca-muzeum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca-muzeum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf4260b8-d567-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf4260b8-d567-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046269/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa budynku "Oranżerii'
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOO.264.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5778048,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik 2 do SWZ, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca(cy) ma(ją) obowiązek wykonać zamówienie z zachowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający planuje dokonywanie płatności częściowych, tj. w planowanej wysokości budżetu: - za roboty należycie wykonane w roku 2024 – do 2.000.000 zł brutto, za roboty wykonane w roku 2025 – do 3.500.000 zł brutto oraz trzecia transza w roku 2026 r. do wysokości 1.607.000 zł brutto - płatna po sporządzeniu protokołu odbioru końcowego jak i uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa).
2) Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert).
3) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację całego zamówienia kwotę 7107000,00 zł brutto. Umowa będzie realizowana: od dnia 3.06.2024 r. do 30.06.2026 r. – konieczność rozliczenia dotacji.
Szczegółowe informacje w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262210-6 - Fundamentowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1-2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia ww. postępowanie.Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 7107000,00 zł.0
Nawiązując do powyższego, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ każda ze złożonych ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15114800,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.