eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec WielkopolskiPrzebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8037a680-ec0b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5420054,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski” polegającym na:
- budowie budynku kompleksu sportowego dwukondygnacyjnego o powierzchni zabudowy ok. 550 m2 wraz z wyposażeniem przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim;
- rozebraniu istniejących trybun i wybudowaniu nowych trybun systemowych.
2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 1 -Projekt budowlany :
a)„Budowa kompleksu sportowego na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim- budowa socjalno-konferencyjnego z bazą noclegowa”;
b)„ Budowa kompleksu sportowego na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim- rozbiórka trybun i budowa trybun systemowych’;
c)„Budowa kompleksu sportowego na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim obejmująca budowę budynku socjalno- konferencyjnego z bazą noclegową oraz rozbiórkę trybun i budowę trybun systemowych”.
2) Załącznik nr 2- Przedmiar robót:
a)„Budowa kompleksu sportowego na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim- budowa socjalno-konferencyjnego z bazą noclegowa”;
b)„ Rozebranie istniejących trybun i budowa trybun systemowych dz. 203 - kompleks sportowy w Janowcu Wielkopolskim”;
3) Załącznik nr 3- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;

a) Budowa kompleksu sportowego na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim;
b) Rozbiórka istniejących trybun oraz budowa trybun systemowych na działce nr 203 przy ul. Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
3) Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
− Definicje i minimalne parametry wyposażenia są zapisane jako obowiązujące w dokumentacji technicznej zamówienia,
4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy przedmiot zamówienia o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie przedmioty zamówienia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w przedmiot przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty.
UWAGI DODATKOWE:
1) Zamawiający, wszędzie tam gdzie opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp oraz wszędzie tam, gdzie wymaga przestawienia określonego oznakowania dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może zastosować inne rozwiązanie (np. nowszą technologię), o ile jest w stanie zapewnić i wykazać jej równoważność w odniesieniu do wydajności i funkcjonalności oraz wymagań środowiskowych, aspektów dotyczących zdrowia, bezpieczeństwa i jakości.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż produkty równoważne zagwarantują realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, estetycznych i użytkowych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu
zamówienia. Produkty równoważne winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi produktami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (założony w opisie przedmiotu zamówienia) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostawy;
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest
zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a)parametrów technologicznych, materiałowych i estetycznych proponowanych rozwiązań równoważnych;
b)zgodność ww. parametrów proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaproponowanymi rozwiązaniami technologicznymi;
c)gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zakładanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.
d)innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych;
5) Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp. za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;
6) Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
5.Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający uwzględnił oraz wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników,
w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
6.Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
6.1 Szczegółowy opis o podwykonawstwie zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262310-7 - Zbrojenie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22.04.2024 r. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert złożonych w w.w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 274 ust. 1 w.w ustawy Pzp wezwał firmę TOPATOTERA Sp. z o.o., ul. Floriana 4, 44-190 Knurów, NIP: 9691644577, której cena mieściła się w limicie jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca do wyznaczonego przez Zamawiającego dnia tj. 29.04.2024 r. do godz. 9:00 nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W tym samym dniu Zamawiający otrzymał pismo od firmy TOPATOTERA Sp. z o.o. informujące o rezygnacji z postępowania i tym samym z podpisania umowy.
W niniejszym postępowaniu zaoferowane ceny pozostałych dwóch ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w obecnej chwili nie przewiduje zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp , jeśli nie ma możliwości dołożenia środków,
a wszystkie oferty nie mieszczą się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, to Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonania czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 128 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający nie dokonuje badania i oceny kolejnych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ cena z żadnej z tych ofert nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający dysponuje na realizację tego zamówienia. Zamawiający w chwili obecnej nie przewiduje zwiększenia kwoty umożliwiającej udzielenie zamówienia w wysokości określonej w pozostałych ofertach. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania.
W przypadku wszczęcia kolejnego postepowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8837620,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9873000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.