eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaRoboty podobne dla zad. pn.: Budowa drogi w Boguchwale w km od 0+769,05 do 0+881,63, budowa ul. Partyzantów w km od 0+881,63 do 0+950, budowa drogi gminnej w km 0+000 do 0+331,95 wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty podobne dla zad. pn.: Budowa drogi w Boguchwale w km od 0+769,05 do 0+881,63, budowa ul. Partyzantów w km od 0+881,63 do 0+950, budowa drogi gminnej w km 0+000 do 0+331,95 wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty podobne dla zad. pn.: Budowa drogi w Boguchwale w km od 0+769,05 do 0+881,63, budowa ul. Partyzantów w km od 0+881,63 do 0+950, budowa drogi gminnej w km 0+000 do 0+331,95 wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5af588ee-583e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało udzielone na podstawie umowy RU/366/2020 z dnia 7 września 2020 r. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 20 lipca 2020 roku o nr 564163-N-2020 oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział III pkt. 13. Ponadto możliwość udzielenia zamówień podobnych w ramach ww. postępowania została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia oraz ustaleniu trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Protokół Komisji z ustalenia trybu z dnia 17 lipca 2020 roku. Roboty są zgodne z robotami budowlanymi określonymi w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie były objęte zakresem umowy RU/366/2020. Zamówienie podobne stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Szacuje się, ze wartość robót podobnych wyniesie 85 475,35 zł netto.
Wartość robót podobnych stanowi 6,88 % wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wchodzących w zakres ww. inwestycji. Przewiduje się wykonanie następujących robót podobnych:
1) montaż kolektora deszczowego fi 800 - 30,0 m
2) montaż studni fi 1200 mm(na starym kolektorze) – 1 szt.
3) montaż rury fi 600 mm – 4,0 m
4) montaż studni fi 600 mm o głębokości 1,5 m
5) montaż rur fi 200 PVC (obejście studni SdA1) – 3,0 m
6) montaż rur PE fi 400 mm – 174,0 m
7) montaż rur PVC fi 160 (koło bramy) – 3,0 m
8) wywóz ziemi – 15 m3
9) dowóz ziemi -78 m3
10) montaż dodatkowej studzienki ściekowej przy ul. Technicznej (do studni SdA3) - 3,0 m
11) włączenie krat do nowego kolektora (wykucie otworów) – komplet
12) wyłączenie z kosztorysu ofertowego poz. 10d.2.1 (przewiert pod ul. Techniczną) i wprowadzenie rozkopu i montażu rur fi 800 (SdA2 – SdA3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105134,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105134,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105134,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105134,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.