Og³oszenie z dnia 2023-07-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00363850/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulic Czes³awa Mi³osza i Marii Konopnickiej w Kcyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kcynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulic Czes³awa Mi³osza i Marii Konopnickiej w Kcyni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89cf84cf-223a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00308582
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009101/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Budowa ulicy Czes³awa Mi³osza i Marii Konopnickiej w Kcyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7906033.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegó³y dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.790603.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia:
W niniejszym postêpowaniu przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia.
II. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia obejmuje roboty budowlane dot. budowy fragmentu drogi gminnej – czê¶ci ulic Czes³awa Mi³osza i Marii Konopnickiej w Kcyni wraz z przynale¿n± im infrastruktur± podziemn±, na które sk³adaj± siê w szczególno¶ci
1. w zakresie budowy nawierzchni drogi o d³ugo¶ci ~270 mb (z ca³o¶ci obejmuj±cej ³±cznie 433 mb – realizacja w czê¶ci – zgodnie z przedmiarem czê¶ciowym oraz schematem zakresu realizacji / za³±cznikiem graficznym – za³±cznik nr 9 do SWZ):
a) parametry techniczne:
kategoria drogi: gminna,
klasa drogi: D,
kategoria ruchu: KR1,
szeroko¶æ jezdni: 5,5 m,
prêdko¶æ projektowa: 30 km/h,
b) zestawienie projektowanych powierzchni (orientacyjne – obliczone z proporcji d³ugo¶ci drogi realizowanej do projektowanej):
nawierzchnia drogi – ~1.706 m2,
nawierzchnia zjazdów – ~132 m2,
powierzchnia chodników – ~4 m2,
powierzchnia humusowania i terenów zielonych do obsiania – ~356 m2,
2. w zakresie budowy kanalizacji deszczowej (realizacja w ca³o¶ci – zgodnie z projektem):
a) u³o¿enie ~647 mb kanalizacji deszczowej z rur o ¶rednicy:
Ø600 mm – 7 mb,
Ø400 mm – 207 mb,
Ø315 mm – 49 mb,
Ø250 mm – 312 mb,
Ø200 mm – 72 mb,
b) monta¿ wpustów ulicznych – 21 szt.,
c) monta¿ studni rewizyjnych – 18 szt.
3. w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej (realizacja w czê¶ci – zgodnie z przedmiarem czê¶ciowym oraz schematem zakresu realizacji / za³±cznikiem graficznym – za³±cznik nr 9 do SWZ):
a) u³o¿enie ~28 mb kanalizacji sanitarnej z rur o ¶rednicy Ø160 mm (odga³êzienia istniej±cej sieci do granicy dzia³ek – na potrzeby przy³±czy kanalizacyjnych wykonywanych przez inwestorów indywidualnych – mieszkañców),
4. w zakresie budowy sieci wodoci±gowej (realizacja w czê¶ci – zgodnie z przedmiarem czê¶ciowym oraz schematem zakresu realizacji / za³±cznikiem graficznym – za³±cznik nr 9 do SWZ):
a) u³o¿enie ~149 mb sieci wodoci±gowej z rur o ¶rednicy Ø110 mm,
5. w zakresie budowy kana³u technologicznego (realizacja w czê¶ci – zgodnie z przedmiarem czê¶ciowym oraz schematem zakresu realizacji / za³±cznikiem graficznym – za³±cznik nr 9 do SWZ):
a) wykonanie kanalizacji kablowej o d³ugo¶ci ~222 mb,
b) budowa studni kablowych typu SK-1 – szt. 7,
6. w zakresie przebudowy istniej±cej infrastruktury elektroenergetycznej (realizacja w ca³o¶ci – zgodnie z projektem):
a) prze³o¿enie kabla zasilaj±cego pompowniê – demonta¿ ~184 mb kabla wielo¿y³owego YAKY 4×95 mm2,
b) u³o¿enie kabla YAKY 4×95 mm2 o d³ugo¶ci ~175 mb,
7. w zakresie o¶wietlenia (realizacja w ca³o¶ci – zgodnie z projektem):
a) u³o¿enie ~270 mb kabla o¶wietleniowego YAKY 4×25 mm2,
b) monta¿ s³upów o¶wietleniowych ze stali ocynkowanej h = 7 m z opraw± LED – szt. 4.
8. Zamawiaj±cy zwraca wszystkim zainteresowanym uwagê, ¿e dok³adny opis przedmiotu zamówienia (szczegó³owy zakres realizowanej inwestycji oraz wymagania jako¶ciowe) znajduje siê w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SWZ (tj. w szczególno¶ci w: projektach budowalnych i technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót dla poszczególnych bran¿ oraz w zg³oszeniach zamiaru rozpoczêcia robót budowlanych) – w okrojonym zakresie wskazanym na schemacie zakresu realizacji z pkt. 9 Rozdzia³u III SWZ – Wykonawcy winni przygotowaæ swoje oferty w oparciu o tre¶æ wskazanych tam dokumentów!
Elementy robót nieujête w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikaj±ce wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), Zamawiaj±cy uzna za wycenione i ujête w ofercie, bez mo¿liwo¶ci jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy z tego tytu³u. Ww. dotyczy równie¿ robót nieujêtych w przedmiarze robót a wynikaj±cych wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych i SWZ. Przedmiary robót nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako dokumentacjê pomocnicz± w celu oszacowania zaoferowanej ceny.
9. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zaleca potencjalnym Wykonawcom bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panuj±cych na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek b³êdów / braków w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcê obci±¿aj± tego¿ Wykonawcê, gdy¿ zgodnie z ww. zastrze¿eniem winny one uwzglêdniaæ okoliczno¶ci, dane i informacje mog±ce wp³yn±æ na cenê zamówienia, a wynikaj±ce z ww. dokumentacji i warunków.
10. Wykonawca winien zrealizowaæ zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powy¿ej,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowi±zuj±cymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuk± budowlan±,
a tak¿e z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególno¶ci: konwencji ONZ o prawach osób niepe³nosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególno¶ci polegaj± na (je¿eli dotyczy):
- pozbawieniu przej¶æ dla pieszych przeszkód w rodzaju s³upków, koszy na ¶mieci, donic (takie przeszkody na przej¶ciach ograniczaj± mo¿liwo¶æ przeje¿d¿ania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mog± stanowiæ zagro¿enie),
- oznaczeniu kontrastem i faktur± przej¶æ dla pieszych oraz wyjazdów dla samochodów przecinaj±cych chodniki,
- obni¿eniu wej¶æ na przej¶cia dla pieszych pozwalaj±cych na ³atwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku,
- wyposa¿eniu skrzy¿owañ w sygnalizacjê d¼wiêkow± sprzê¿on± ze ¶wiat³ami,
- automatycznym uruchamianiu ¶wiate³, bez potrzeby korzystania z przycisku,
- umieszczeniu znaków drogowych i innych elementów wystaj±cych na wysoko¶ci przynajmniej 230 cm, dziêki czemu osoby z niepe³nosprawno¶ci± wzroku nie bêd± w nie uderzaæ (oraz wygrodzeniu przestrzeni pod schodami / podjazdami prowadz±cymi np. na k³adkê nad ulic±),
- pozbawieniu chodników przeszkód, na przyk³ad ¶mietników, s³upków, donic, skrzynek itp. oraz zapewnieniu, ¿e przej¶cie po chodniku jest proste i ma szeroko¶æ przynajmniej 120 cm,
- zapewnieniu mo¿liwo¶ci odró¿nienia chodników od dróg rowerowych poprzez zastosowanie innej faktury powierzchni i kontrastu lub fizyczne oddzielenie,
- kszta³towaniu wjazdów do bram w formê przejezdnych chodników
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudno¶ci / problemów w zrealizowaniu ww. wymagañ, jakie stwierdzone zostan± na etapie realizacji zamówienia (w szczególno¶ci: rozbie¿no¶ci dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie poinformowaæ o tym fakcie Zamawiaj±cego w celu wspólnego wypracowania rozwi±zania w tym zakresie (w szczególno¶ci z udzia³em osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).
III. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotycz±cych zamówienia jakie znajduj± siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, jako warunku z³o¿enia wa¿nej oferty.
IV. Szczegó³owy opis materia³ów stanowi±cych dostawê Zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materia³y (urz±dzenia) niezbêdne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiaj±cy, dopuszczaj±c w Rozdziale I pkt V ppkt 6 SWZ, z³o¿enie oferty równowa¿nej, wskazuje, ¿e warunkiem uznania oferty za równowa¿n± jest uzyskanie, za pomoc± rozwi±zania równowa¿nego zaproponowanego przez Wykonawcê w ofercie, rezultatu identycznego z okre¶lonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ (w szczególno¶ci: ilekroæ w dokumentacji postêpowania oraz dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia pojawiaj± siê znaki towarowe b±d¼ nazwy w³asne produktów / towarów / urz±dzeñ / etc. nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe, a Zamawiaj±cy dopuszcza w takich wypadkach wszelkie dostêpne na rynku rozwi±zania równowa¿ne w ww. rozumieniu tego sformu³owania).
2. UWAGA: Zap³ata faktury nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy widniej±cy w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykre¶lonych i przywróconych do rejestru VAT” (tzw. bia³a lista) po dostarczeniu Zamawiaj±cemu faktury i potwierdzeniu prawid³owego wykonania zamówienia (protokó³ odbioru koñcowego z wynikiem pozytywnym – bez wad istotnych).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania:a) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ustawy,
b) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz±:
a) posiadaæ zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- byæ zarejestrowanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
- Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu;
c) znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.:
- byæ ubezpieczonym od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na warto¶æ sumy ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³,
d) posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, tj.:
- wykazaæ nale¿yte (bez wad, opó¼nienia i zgodnie z umow±) wykonanie równowa¿nych zamówieñ w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 (dwa) w ci±gu ostatnich 5 (piêciu) lat (ilo¶æ zamówieñ nale¿y rozumieæ jako liczbê zawartych umów na remont / modernizacjê / przebudowê / budowê / rozbudowê drogi), której d³ugo¶æ by³a zbli¿ona do okre¶lonej w przedmiotowym postêpowaniu – za zamówienia równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie wybudowanie / rozbudowanie drogi spe³niaj±cej ww. wymagania, tj. o d³ugo¶ci wynosz±cej co najmniej 250 m lub wiêkszej;
- dysponowaæ nie mniej ni¿ 1 osob± mog±c± spe³niaæ obowi±zki osoby funkcyjnej zwi±zanej z realizacj± inwestycji, tj.: kierownikiem robót bran¿y drogowej – osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac bran¿y drogowej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji / budowie / rozbudowie drogi;
- dysponowaæ nie mniej ni¿ 1 osob± mog±c± spe³niaæ obowi±zki osoby funkcyjnej zwi±zanej z realizacj± inwestycji, tj.: „inspektorem nadzoru archeologicznego” – osob± posiadaj±c± wykszta³cenie i uprawnienia w zakresie prowadzenia badañ archeologicznych, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki nadzoru archeologicznego dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji / budowie / rozbudowie drogi.
3. Ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiaj±cego dokonana poprzez analizê dokumentów, okre¶lonych w pkt. X SWZ, z³o¿onych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci ¬– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
4) o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 3) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (Za³±cznik nr 5) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,
Dowodami, o których mowa w lit. a, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz prowadzenie nadzoru archeologicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d SWZ,
4) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Za³±cznik nr 7) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego nale¿y z³o¿yæ dokument (w szczególno¶ci: gwarancjê lub porêczenie) potwierdzaj±cy przyjêcie przez gwaranta zobowi±zania do zap³aty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,b) dokument, w którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli dotyczy,
c) zobowi±zanie podmiotu(ów) udostêpniaj±cego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) ¶rodek(ki) dowodowy(e) potwierdzaj±cy(e), ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotem(ami) udostêpniaj±cym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±
– je¿eli dotyczy (je¿eli Wykonawca korzysta z udostêpnienia zasobów).
d) kosztorys ofertowy: wype³niony (i uzupe³niony, je¿eli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowi±cego za³±cznik do SWZ, który winien zawieraæ: Informacjê o narzutach, Tabelê elementów scalonych, Kalkulacjê kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materia³ów i Sprzêtu – b±d¼ kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ, który winien zawieraæ: Informacjê o narzutach, Tabelê elementów scalonych, Kalkulacjê kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materia³ów i Sprzêtu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2020.299 t.j.).
3. Wadium w pieni±dzu winno zostaæ wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. O wniesieniu wadium w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. uznania rachunku Zamawiaj±cego, która musi nast±piæ przed terminem sk³adania ofert.
4. Przelewu nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wp³aty) nale¿y podaæ tytu³ przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.760726.2023” oraz podaæ informacjê o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostaæ dokonany zwrot wadium.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie,
b) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
c) winno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego,
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert).
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / porêczenia winien byæ wskazany Zamawiaj±cy,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) porêczenie / gwarancja winno/a obejmowaæ sw± tre¶ci± wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia / gwarancji), b±d¼ z tre¶ci dokumentu winno wynikaæ, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dot. ofert wspólnych zosta³y okre¶lone w pkt. XIII Rozdzia³u I SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy, w szczególno¶ci w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w szczególno¶ci w §14 i §15 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ i jest dostêpny na stronie prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-29
INNE PRZETARGI KCYNIA
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorz±d
- "¦wiadczenie us³ug schronienia w 2025 r. dla osób bezdomnych kierowanych przez Miejsko- Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Kcyni"
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów z terenu Gminy Kcynia w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku
wiêcej: przetargi KCYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brañsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.