eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBY KOMUNALNE GMINY W LYSKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363225054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skg@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.lyski.bip.gmina.pl/index.php?id=989

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jo.lyski.bip.gmina.pl/index.php?id=989

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Utrzymanie mienia komunalnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40cebe43-13c1-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064358/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa węgla

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291247/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2022.SKG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla i groszku do kotłowni budynków w Gminie Lyski, tj. do:

a) OSP
- OSP Adamowice, ul. Rybnicka 32
- OSP Bogunice, ul. Polna 1a
- OSP Dzimierz, ul. Sportowa 3
- OSP Raszczyce, ul. Raciborska 63
- OSP Sumina, ul. Rybnicka 25c
- OSP Zwonowice, ul. Sumińska 9b
- OSP Żytna, ul. Rybnicka 21

b) budynki gminne
- Adamowice, ul. Rybnicka 36
- Lyski, ul. Robotnicza 4
- Lyski, ul. Rybnicka 2
- Pstrążna, ul. Wyzwolenia 30
- Raszczyce, ul. Raciborska 131

c) budynki sportowe:
- Bogunice, ul. Szkolna 21
- Nowa Wieś, ul. Sportowa 1

2) podstawowe parametry przedmiotu zamówienia:
a) 125 ton węgla – orzech o parametrach:
- zawartość popiołu max. 12, 00 %
- zawartość siarki całkowitej 1,70 %
- wartość opałowa min. 22 MJ/kg
- wymiar ziarna max. 80 %
- zawartość podziarna 10 %
- zawartość nadziarna 10 %
- zawartość wilgoci całkowitej max. 20 %,

b) 68 ton węgla kamiennego groszek typu II Jaret
- zawartość popiołu max. 14, 00 %
- zawartość siarki całkowitej 1,70 %
- wartość opałowa min. 21, 00 MJ/kg
- zdolność spiekania RI max. 90,00
- wymiar ziarna max. 40 %
- zawartość podziarna 10 %
- zawartość nadziarna 10 %
- zawartość wilgoci całkowitej max. 20 %,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111100-1 - Węgiel (minerał)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na 17.08.2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.