eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrczWykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych na terenie gminy Dobrcz



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych na terenie gminy Dobrcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 50

1.5.2.) Miejscowość: Dobrcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-022

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 364 80 44

1.5.8.) Numer faksu: 52 364 80 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobrcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ec05377-e502-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych na terenie gminy Dobrcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ec05377-e502-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Dobrcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIB271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421482,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Dobrcz, zakres obejmuje wykonanie :
a) Dobrcz ul. Bukietowa od ul. Borówieńskiej - dz. nr 161/1 Dobrcz :
- 270 m długość
- 3,5 m szerokość
- 945 m2
- warstwa wiążąca AC 16 - 3 cm
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm
- przekrój daszkowy
- ściąć pobocza i utwardzić kruszywem
b) Dobrcz ul. Wybudowanie od skrzyżowania z ul. Jabłoniową do końca zabudowania ul.
Wybudowanie 6 :
- 520 m długość
- 3 m szerokość
- 1560 m2
- warstwa wiążąca AC 16 - 3 cm
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm
- przekrój daszkowy
- ściąć pobocza i utwardzić kruszywem.

c) Kotomierz ul. Lipowa / Trzebień ( od strony Trzebienia)
- 720 m długość
- 3,5 m szerokość
- 2520 m2
- przekrój daszkowy
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm.

d) Aleksandrowo ul. Szkolna - dz. nr 145/3 obręb Borówno
- 290 m długość
- 3,5 m szerokość
- 1015 m2
- warstwa wiążąca AC 16 - 3 cm
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm
- przekrój daszkowy
- ściąć pobocza i utwardzić kruszywem.

e) Kotomierz ul. Miodowa od skrzyżowania z DK do działki nr 170
- 93 m długość
- 3,8 m szerokość
- 353,4 m2
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm
- przekrój daszkowy
- ściąć pobocza i utwardzić kruszywem.

f) Nekla ul. Jarzębinowa od ul. Kotomierskiej DP nr 1504C
- 45 m długość
- 3 m szerokość
- 135 m2
- warstwa ścieralna AC 11 – 4 cm
- przekrój daszkowy
- ściąć pobocza i utwardzić kruszywem.

2. Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
A. Roboty wykonywane będą na drogach gminnych na terenie gminy Dobrcz i polegać będą na :
a) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni,
b) miejscowym frezowaniu nawierzchni w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego na głębokość do 4 cm.
c) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową (0,4 – 0,5 kg/ m2),
d) wykonaniu części skrzyżowań oraz zjazdów, mających na celu zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą ścieralną, a istniejącą nawierzchnią na skrzyżowaniach i zjazdach – szczegółowy zakres będzie ustalany w trakcie realizacji zadania,
e) warstwa wiążąca AC 16 - 3 cm,
f) ułożeniu warstwy ścieralnej AC 11 S o grub. min. 4 cm,
g) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, kory asfaltowej powstałych w wyniku robót przygotowawczych)
B. Szacunkowa wielkość zamówienia obejmuje łącznie wykonanie nakładek (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni ca 6.528,40 m2
C. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego ani geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
D. Zakres zamówienia obejmuje ponadto :
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac,
b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza,
- oświadczenie kierownika budowy,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- inne niezbędne dokumenty.
3. Zamawiający określił orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

5. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849746,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562 180 46 60

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.