Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236387/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c1cfb4-3096-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023229/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa odzieży roboczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/98/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330036,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – dostawa odzieży roboczej - komplety, fartuchy, określone w załączniku nr 1a do SWZ.Komplety ze spódnicą, komplety ze spodniami:
(kolory odzieży zgodnie z zarządzeniem obowiązującym w ZOZ Sucha Beskidzka zostały określone w załączniku nr 1a)
• Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki
• Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica „V” z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach
• Spodnie - na pasku, z przodu zamek
• Bluza zapinana na napy, modelowana szwami , długość za biodra, ze stójką (rejestracja)
Fartuchy lekarskie damskie długi lub krótki rękaw
Fartuchy lekarskie męskie długi lub krótki rękaw
• Fartuch damski lub męski biały - długi lub krótki rękaw, z kołnierzem, z przodu
odkładane dwie klapki, dwie kieszenie po bokach, jedna w lewej górnej części,
zapinany na zatrzaski
• Bluza męska biała ( wymagania j.w.), długość za biodra
Pozostałe wymagania:
Odzież wykonana z tkaniny, trwale wykurczonej o składzie: 50% poliester + 50% bawełny i gramaturze 180 +/- 5 g /m2. Splot skośny2x1, średnia zmiana wymiarów po 5 praniu i 5 suszeniu wg PN-EN ISO 5077:2011, PN-EN ISO 3759:2011, PN-EN ISO 6330:2012 wynosi ± 2% (tzw. stabilność wymiarowa: (-) wykurczenie, (+) rozciągnięcie). Temperatura prania: min. 85⁰C.
Odzież robocza musi posiadać deklarację zgodności z PN-PN-P-84525:1998, PN-EN ISO 13688:2013-12 w języku polskim i być oznakowana na zgodność z deklarowaną normą.
Wykonanie:
Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu
Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem
Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 235892,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – dostawa odzieży roboczej i ochronnej - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, określone w załączniku nr 1b do SWZ.Koszule flanelowe z długim rękawem, zgodne z normą PN-92/P-84684 lub PN-98/P-84525
Spodnie robocze do pasa / ogrodniczki, na kolanach kieszeń na wkładkę ochronną, zgodne
z PN-98/P-84525
Rękawice robocze „dziane z bawełny lub nylonu”, zgodne z normą EN 420
Rękawice antyurazowe, zgodne z normą EN388, kat. min. II,
Rękawice mrozoodporne, zgodne z normą EN 511,
Kurtki wodoodporne z odpinanym polarem i kapturem zgodne z normą EN 14058 i EN 343 albo EN 340,
Odzież robocza musi posiadać deklaracje zgodności z PN lub CE w języku polskim, i być oznakowana na zgodność z deklarowaną normą.
Odzież ochronna musi posiadać deklaracje zgodności z CE w języku polskim, i być oznakowana na zgodność z deklarowana normą oraz posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim.
Wykonanie:
Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni
Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem
Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 57335,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku określonej w załączniku nr 1c do SWZ.Ubrania chirurgiczne wielkokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie oraz komfort termofizologiczny i użytkowania. Gramatura max. 130g/m2, zawartość bawełny min. 48%.
Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE.
Wpis lub zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych.
Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny.
Folder handlowy firmy.
Wykonanie:
Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu
Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem
Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 36808,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285532,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397833,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397833,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojdak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-11-45-166
7.3.3) Ulica: Hauke Bosaka 11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397833,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47223,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47223,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47223,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garmex Andrzej Jafiszow Wojciech Kamiński S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-30-56-720
7.3.3) Ulica: Ignatki 40B
7.3.4) Miejscowość: Kleosin
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47223,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.