Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218839/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 8720072
1.5.8.) Numer faksu: (15) 8720185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8d64804-f2fa-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d64804-f2fa-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336575,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- Dostawa paliw do zbiorników mobilnycha) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 60 000 litrów.
b) Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
c) Paliwa będą dostarczane i tankowane do zbiorników o pojemności 2200 litrów znajdujących się na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Janów Lubelski.
d) Paliwo w miejsce wskazane przez Zamawiającego powinno być dowiezione w terminie 48 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.
e) Dojazd do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w celu tankowania zbiorników będących w dyspozycji Zamawiającego będzie się również odbywał wewnętrznymi drogami leśnymi Zamawiającego o nawierzchni gruntowej.
f) Zamawiający nie będzie zobowiązany do zapłaty wykonawcy, ani innemu przewoźnikowi wynagrodzenia za przewóz paliw.
g) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny za zakupione paliwo w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury stwierdzającej sprzedaż w danym okresie rozliczeniowym. Przez okres rozliczeniowy Zamawiający rozumie dany miesiąc. W fakturach wykonawca będzie wskazywał w szczególności rodzaj i ilość paliwa, numery WZ.
h) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny za rzeczywiście odebraną ilość paliwa i nie będzie zobowiązany do odebrania ilości wskazanej w Rozdziale 3. SWZ w pkt 1, lit. a), ani do zapłacenia odszkodowania za nie nabycie i nie odebranie tej ilości.
i) Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie stosowanej przez producenta ceny oleju napędowego oraz do podania adresu strony internetowej, na której Zamawiający będzie miał możliwość sprawdzania cen za paliwo w określonym dniu. W przypadku zmiany producenta wykonawca o tym fakcie poinformuje niezwłocznie Zamawiającego. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany wskazać cenę za jeden litr oleju napędowego. Jeśli producent, u którego wykonawca zaopatruję się w paliwo podaje cenę za jeden m3 wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest przeliczenie ceny paliwa i podanie ceny za jeden litr.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 369738,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- Dostawa paliw do samochodów osobowycha) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa paliw płynnych w szacunkowej ilości :
- Olej napędowy ON - 6 000 litrów.
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 1000 litrów.
Dodatkowo Zamawiający przewiduje zakup drobnych akcesoriów samochodowych m.in. oleje silnikowe, płyny do oczyszczania szyb – do 2 % wartości przedmiotu zamówienia.
b) Materiały pędne tankowane będą bezpośrednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do zbiorników pojazdów a także do kanistrów będących w posiadaniu Zamawiającego.
c) Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski, musi obejmować cały przedmiot zamówienia oraz być czynny we wszystkie dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00. Odległość punktu sprzedaży paliw od siedziby Zamawiającego jest mierzona drogami publicznymi umożliwiającymi poruszanie się pojazdów, a dojazd do punktu sprzedaży i powrót do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć łącznie 10 km.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany miedzy asortymentami przedmiotu zamówienia (wg aktualnych potrzeb) oraz możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów i osób pobierających materiały. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego oraz nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej powyżej ilości paliwa.
e) Zamówienie realizowane będzie na zasadzie bezgotówkowych zakupów – tankowań pojazdów Zamawiającego do zbiornika udokumentowanych w karcie drogowej pojazdu.
f) Fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego upustu.
g) Okres rozliczania – 7 dni. Rozliczenie za zakup paliw płynnych następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub sprzętu mechanicznego pomniejszoną o zadeklarowany stały upust na paliwa objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. Upust od cen paliw udzielony przez Wykonawcę zostanie ustalony na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegał zmianom w okresie jej trwania. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa.
h) Dostawa oleju napędowego letniego obowiązywać będzie w okresie od 1 kwietnia do 20 października, natomiast dostawa oleju napędowego zimowego od 21 października do 31 marca.
i) W przypadku, gdy warunki klimatyczne będą wskazywały na potrzebę używania zimowego oleju napędowego w innym okresie niż wymieniony w li. h, Wykonawca jest zobowiązany do jego dostawy przez okres ustalony z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 44237,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Translot Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1251634085
7.3.3) Ulica: Ul. Młynarska 10/Ap7
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.