Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl, adrozak@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z organizacją targów, wystaw, kongresów i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9d989c-2247-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej
ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą Pzp).
Postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie
w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym (znak postępowania:
ZP/TP/2/HL/NA/2023).
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d27c69ff-d3ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/3/HL/NA-2-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21693,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzebyWrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
1) część nr 2 (1) – sukcesywna dostawa win;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 2 (1) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.1
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 19896,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnejręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą Pzp).
Postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie
w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym (znak postępowania:
ZP/TP/2/HL/NA/2023).
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d27c69ff-d3ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/3/HL/NA-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21693,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby
Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
1) część nr 2 (1) – sukcesywna dostawa win;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 2 (1) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.1
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 19896,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby
Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
2) część nr 3 (2) – sukcesywna dostawa wina musującego w kegach.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 3 (2) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.2
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 1797,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Caryy Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002860
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-183
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16334,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Caryy Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002860
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-183
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.