Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269494/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00271779/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77
1.5.2.) Miejscowość: Brenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338536222
1.5.8.) Numer faksu: 338536370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ed42edc-f19f-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ed42edc-f19f-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawę materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172860,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:Część I – płyty drogowe
a) płyta JOMB o wymiarach 100cm x 75cm x 12cm – podwójnie zbrojona – 1.800 szt.
b) płyta drogowa podwójnie zbrojona o wymiarach 3 m x 1,5 m x 0,20 m – 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 118890,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:Część II – odwodnienia
a) odwodnienie liniowe o wymiarach 50cm x 50cm i grubości 15 cm – 400 szt.
b) odwodnienie liniowe 30 cm szerokie – 50 metrów bieżących
c) korytka górskie w kształcie półkola o wymiarach 50cm x 65 cm oraz 44 cm x 31 cm – 100 szt.
d) odwodnienie liniowe o wymiarach 67,5 cm x 34,5 cm x24,5 cm, z kratą żeliwną D-400 – 40 metrów bieżących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 26950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:Część III – przyczółki
a) skrzydełkowe przyczółki betonowe na rurę Fi 400 mm, 500 mm i 600 mm po jednym komplecie – razem 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 2220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:Część IV – płytki chodnikowe
a) płytki chodnikowe o wymiarach 50 cm x 50cm x 7-8 cm. gr – 1.600 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 24800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156087,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156087,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156087,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604
7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c
7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156087,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604
7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c
7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604
7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c
7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23-04-2024 r., Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej ww. postępowaniu, po czym powiadomił o tym fakcie Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami art. 253 ustawy PZP. Równocześnie w tym samym dniu zaprosił Wykonawcę na podpisanie umowy, na dzień 29-04-2024 r. godz. 10:00. W dniu 26-04-2024 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana, złożył oświadczenie, iż odmawia podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu dla Części IV – płytki chodnikowe.
Ze względu na fakt, iż oferta Wykonawcy – Dariusz Wrona Firma Handlowo Usługowa, ul. Spółdzielcza 7c, 43-436 Górki Wielkie – była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu nr Zp.271.1.4.2024 dla Części IV zamówienia, nie mają zastosowania przepisy art. 263 ustawy PZP.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna” w Części IV – płytki chodnikowe, na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- IR.ZP.271.3.2025 Sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Grybów wyrobów betonowych, żelbetowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
- Budowa BIOBED - stanowiska do czyszczenia i płukania opryskiwaczy oraz przygotowania cieczy roboczej
- Dostawa prefabrykatów betonowych na drogi gminne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.