Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00201835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola nr 366 przy ul. Hawajska 7 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224437144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola nr 366 przy ul. Hawajska 7 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7192e7c2-ea66-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont bloku żywienia w P 366 przy ul. Hawajskiej 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253897,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń kuchni i zmywalni naczyń znajdujących się w budynku Przedszkola nr 366 będącego częścią budynku oświatowego zajmowanego przez: Szkołę Podstawową nr 310 i Przedszkole nr 366 zlokalizowanych przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie.
Realizacja prac remontowych została zaplanowana na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Bezpośrednio pod pomieszczeniem kuchni i zmywalni naczyń na poziomie piwnicy zlokalizowane są pomieszczenia węzła cieplnego i wentylatorowni.
Na skutek długotrwałego działania wilgoci przedostającej się przez nieszczelne studzienki kanalizacyjne i przepusty zniszczeniu uległy warstwy izolacji przeciwwilgociowej wraz z warstwami wykończeniowymi. Długotrwałe działanie wilgoci będącej wynikiem nieszczelności kanalizacji sanitarnej spowodowało zaawansowaną korozję elementów stalowych pod stropem pomieszczenia kuchni. Podczas dokonywanych oględzin potwierdzono, że dalsze utrzymywanie takiego stanu grozi zniszczeniem części elementów konstrukcyjnych stropu nad pomieszczeniami węzła c.o. i wentylatorowni.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia, technologia wykonania robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
3) Realizacja robót nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem przedszkola. Przy końcowym odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia zabrudzonych pomieszczeń oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren budowy musi być trwale oddzielony od ciągów komunikacyjnych i miejsc, w których przebywają dzieci. Dojazd na plac budowy należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
4) Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót).
5) Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
6) Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
7) Wykonawca powinien przewidzieć możliwość wystąpienia robót lub napraw nie określonych w projekcie, a mogących zaistnieć w wyniku wykonywania prac, które wynikają z uwarunkowań prawie czterdziestoletniego budynku tj. krzywizny sufitów, ścian i podłóg.
8) Przy wykonywaniu prac remontowych i wykończeniowych należy zwrócić uwagę na fakt, iż obiekt został wybudowany w latach 80-siątych ubiegłego wieku, co często narzuca konieczność miejscowego wyrównania poziomów ścian, posadzek i sufitów w miejscu połączenia pomieszczeń lub stref, dla uzyskania właściwych płaszczyzn, odpowiadających standardom użytkowym obecnie stosowanym. Należy każdorazowo zatwierdzić z nadzorem każdy przypadek napraw lub wzmocnień. Sugeruje się wykonanie w miejscu niwelacji wzmocnień pod nowe tynki z płyt g-k kotwionych lub szpryc cementowych dozbrajanych siatką, a miejscu posadzek wylewki cienkowarstwowe, a przy większych różnicach dodatkowe warstwy izolacji.
9) Przy wykonaniu pac instalacyjnych, w szczególności otworowania i bruzdowania, trzeba brać pod uwagę niejednorodną strukturę ścian, które wynikają z uwarunkowań jak wspomniano wyżej prawie czterdziestoletniego budynku tj. krzywizny sufitów, ścian i podłóg.
10) W trakcie prac mogą pojawić się przewarstwienia warstw wykończonych z rożnych okresów lub niejednorodne materiały i konieczność lokalnych napraw „głuchych” tynków lub ubytków w strukturze ścian i stropów.
7. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
1) Klauzula społeczna
a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.)
b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
c) Warunek, o którym mowa w pkt 2) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie zatrudnionych już osób do realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych tj. prace przygotowawcze i porządkowe, roboty budowlane w zakresie konstrukcji, stolarki budowlanej, prac wykończeniowych, robót izolacyjnych, roboty instalacyjne i elektryczne.
d) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
2) Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
3) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie zawiera wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Technologia wykonania robót - stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
4) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6c do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
5) Opis przedmiotu zamówienia(wraz z załącznikiem), stanowiący załącznik nr 6d do SWZ
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 6e do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355700,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262856,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kowalczyk ERBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5261017841
7.3.3) Ulica: Mrówcza 229
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262856,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.