Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00665617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Czyże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY CZYŻE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Czyże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 98
1.5.2.) Miejscowość: Czyże
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-207
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ugczyze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugczyze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e49b4c1d-c429-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa świetlic wiejskich na terenie Gminy Czyże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49b4c1d-c429-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003975/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Czyże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1453205,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie zadania zgodnie przedmiarami robót oraz opisem poniżeja) Świetlica wiejska w Czyżach:
- rozebranie posadzki z na schodach zewnętrznych oraz sali głównej i korytarzu,
- gruntowanie, uzupełnienie posadzki cementowej
- wykonanie posadzki i okładziny z płytek gres
- wymiana włazu do szachtu c.o.
Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa przedmiar robót
b) Świetlica wiejska w Kuraszewie:
- rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego pokrycia dachu, łącznie z obróbkami
blacharskimi, orynnowaniem i podsufitką okapów
- oczyszczenie i wzmocnienie istniejących tynków, przyklejenie warstwy siatki oraz
wyprawa elewacji tynkiem silikatowo – silikonowym
- wykonanie parkingu i drogi dojazdowej: korytowanie, podbudowa oraz nawierzchni z
betonowej kostki brukowej
- wymiana drzwi
- wykonanie zadaszenie przy tylnym wejściu
Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa przedmiar robót
c) Świetlica wiejska w Kojłach:
- remont ścian fundamentowych
- demontaż drewnianej elewacji, wzmocnienie rusztu, wykonanie poszycia ścian z płyt
OSB oraz ocieplenie wraz z wyprawą elewacji
- wykonanie opaski wokół budynku
- wymiana drzwi wejściowych
Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa przedmiar
d) Świetlica wiejska w Kamieniu:
- remont ścian fundamentowych
- demontaż drewnianej elewacji, wzmocnienie rusztu, wykonanie poszycia ścian z płyt
OSB oraz ocieplenie wraz z wyprawą elewacji
- wykonanie opaski wokół budynku oraz chodników
- wymiana stolarki okiennej
Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 625563,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie zadania zgodnie STWiORB i załączoną dokumentacją technicznąoraz opisem poniżej
Zadanie obejmuje m.in.:
- rozbudowę i przebudowę budynku
- wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej
- montaż instalacji fotowoltaicznej
- zagospodarowanie terenu
- remont budynku gospodarczego
- dostawę wyposażenia
- oddanie obiektu do użytkowania po uzyskaniu wszystkich niezbędnych uzgodnień z
właściwymi organami
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 827642,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769442,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131373,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769442,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SATO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420012018
7.3.3) Ulica: Zielna 31W
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-339
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769442,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639313,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Kurza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661214211
7.3.3) Ulica: Kościelna 16
7.3.4) Miejscowość: Supraśl
7.3.5) Kod pocztowy: 16-030
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.