Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozielska1
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428
1.5.8.) Numer faksu: 32/410-64-28 wew.123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032988/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalna społeczność - I etap- Zad. dof..Edycja 3PGR/2021/1973/Polski Lad
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1740399,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:„Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”.
2. Opis inwestycji ujęty we wniosku w programie POLSKI ŁAD
Adaptacja budynku będzie miała na celu zwiększenie liczby miejsc przedszkolnych, które w pełni zaspokajałyby zapotrzebowanie na miejsca przedszkolne w tej części gminy i potrzeby rozwoju psycho–motorycznego przedszkolaków. Pomieszczenie po szkole będzie spełniało funkcję społeczną z uwagi na lokalizację budynku w centrum wsi,będzie to idealne miejsce spotkań organizacji o charakterze lokalnym i pozarządowym, zebrań sołeckich i innych inicjatyw miejscowej społeczności oraz punktu bibliotecznego. Na terenie zielonym zaplanowano bezpieczny plac zabaw dla przedszkolaków, plac plac na sołeckie festyny, wiatę do posiedzeń i biesiad zewnętrznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest:”Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”
W ramach przedmiotu zamówienia opracowano dokumentację projektową dla zamierzenia budowlanego: pn.„Przebudowa z rozbudową budynku szkoły podstawowej w celu przystosowania obiektu na przedszkole 2-oddziałowe i świetlicę wiejską wraz z placem zabaw dla dzieci”, dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę w oparciu o wydaną Decyzję Starosty Raciborskiego Numer 2.7.2023 z dnia 24.01.2023r.zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę na działce nr 188 przy ul. Kozielskiej 11 w Brzeźnicy .
4. W ramach zadania tj. I etapu należy wykonać:
1) Przebudowę przedszkola w celu przystosowania obiektu na 2-oddziałowe przedszkole publiczne i świetlicę wiejską wraz z przystosowaniem do obowiązujących przepisów dot. zabezpieczeń p-pożarowych oraz higieniczno - sanitarnych i funkcjonalnych:
a) Dobudowa szybu platformy dźwigowej do ściany wschodniej po północnej stronie budynku,
b) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych stanowiących zejście do kotłowni w piwnicy,
c) Wydzielenie wszystkich niezbędnych pomieszczeń przebywania dzieci, pomocniczych i socjalnych dla przedszkola,
d) Wydzielenie niezbędnych dróg, dojść i przejść,
e) Wykonanie termoizolacji części ścian, dachu i stropodachu,
f) Zamurowanie istniejących, zbędnych otworów,
g) Wyburzenia ścian działowych,
h) Wykonanie nadproży i podciągów nad projektowanymi otworami,
i) Zabezpieczenie istniejących stropów na belkach drewnianych do odporności ogniowej REI 60,
j) Wykonanie ścian działowych,
k) Wykonanie sufitu podwieszanego,
l) Stolarka okienna i drzwiowa,
m) Wykonanie obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
n) Wykonanie robót wykończeniowych,
o) Wykonanie instalacji sanitarnej (przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji) oraz elektrycznej (przebudowa przyłącza, nowa instalacja elektryczna,przebudowa oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, dostosowanie instalacji do wymogów przeciwpożarowych).
p) Zakup zamykanego regału na książki o minimalnych wymiarach długość 3 m i wysokość 2m (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).
2) Zagospodarowanie terenu wokół budynku przedszkola:
a) Budowę placu zabaw na potrzeby przedszkola o pow. 278 m2 - wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia,
b) Wykonanie dojść i dojazdów,
c) Wykonanie stanowiska postojowego dla osób niepełnosprawnych
d) wykonanie wiaty/altany o konstrukcji drewnianej o wymiarach 6 x 4 m – zgodnie z dołączoną dokumentacją- projekt budowlany altany (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).
W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonani i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarami robót.
W ramach zadania - I etapu przewidziano następujące elementy wyposażenia budowlano - instalacyjnego:
- roboty instalacyjne hydrauliczne
- roboty instalacyjne kanalizacyjne
- roboty instalacyjne urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
- roboty instalacyjne elektryczne i odgromowe
W zakres robót wchodzą: roboty ziemne, budowlano- montażowe i wykończeniowe , instalacyjne, zagospodarowania terenu,
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób wykonania robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) znajduje się w załączniku nr I – IV do SWZ i projekcie umowy,który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty (z zastrzeżeniem pkt.4.5.2 SWZ)
I Dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt zagospodarowania,
b) Projekt architektoniczno – budowlany,
c) Projekt budowlany altany
d) Projekt techniczny – projekt konstrukcyjny,
e) Projekt techniczny – projekt instalacji elektrycznej,
f) Projekt techniczny – przebudowa instalacji sanitarnych,
II Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) –
a) Branża elektryczna, odgromowa,
b) Branża budowlana,
c) Branża sanitarna
III Przedmiary robót
a) Branża elektryczna (instalacje silnoprądowe, instalacje niskoprądowe)
b) Branża budowlana
c) Branża sanitarna
IV) Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ
4.5.2 Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy,Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1 (I - III) i projekcie umowy o której mowa w pkt 4.5.1 (IV) SWZ. za wyjątkiem: zakresu/zamówienia, które nie obejmuje zakupu wyposażenia przedszkola i świetlicy o którym mowa w Projekcie technicznym – Projekt konstrukcyjny w rozdz. III części opisowej – Architektura pkt 6.4,
za wyjątkiem zakupu regału na książki, który będzie stanowił punkt/kącik biblioteczny i należy go uwzględnić w wycenie) .
UWAGA: Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów ofertowych .
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdz.4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262520-2 - Roboty murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2402846,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2738831,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2402846,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160124063
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 27
7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-223
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2402846,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.