Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2024/BZP 00297283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pijarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_nowy_sacz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2631c1c2-118d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2631c1c2-118d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153689/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mięsa do Zakładu Karnego w Nowym Sączu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2023.DT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358159,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Mięso, podroby i wyroby mięsne drobiowe:1) 4 500 kg - ćwiartka z kurczaka schłodzona zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.
2) 1 000 kg – mięso gulaszowe drobiowe, schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.
3) 280 kg – serca drobiowe schłodzone, zgodnie z PN-A-86526(CPV 15114000) - podroby
4) 1 200 kg - kiełbasa mortadela drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
5) 300 kg - kiełbasa szynkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
6) 1 500 kg - kiełbasa parówkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
7) 750 kg – mielonka tyrolska drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
8) 400 kg – polędwica tostowa z drobiu PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny
9) 1 000 kg - pasztetowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
10) 750 kg - parówki drobiowe zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
11) 350 kg Pieczeń rzymska drobiowa z PN-A-86526 (CPV 15131135-0)- wędliny drobiowe
12) 300 kg – baleron drobiowy PN-A-86526 (CPV 15131135-0) - wędliny drobiowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 136077,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Mięso wieprzowe i wyroby mięsne wieprzowe:1) 780 kg - półtusze wieprzowe schłodzone zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.
2) 220 kg – Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry – schłodzona zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.
3) 990 kg – mielonka tyrolska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
4) 850 kg - salceson wieprzowy zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
5) 270 kg - podgardle wędzone zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
6) 1650 kg - pasztetowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
7) 1 100 kg – kiełbasa mielona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
8) 2800 kg - luncheon meat zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
9) 140 kg - kiełbasa krakowska parzona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
10) 650 kg - kiełbasa zwyczajna zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
11) 300 kg - kiełbasa toruńska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
12) 6 700 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5)–wędliny.
13) 900 kg - kaszanka zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131134-3) – kaszanka i inne wędliny krwiste.
14) 2750 kg – kiełbasa parówkowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
15) 300 kg – pieczeń rzymska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
16) 1 350 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa z papryką, zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
17) 1 600 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa z pieczarkami, zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 222081,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126955,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126955,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza 36
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126955,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-20 do 2024-07-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214979,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214979,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Pyzik Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343599023
7.3.3) Ulica: Piątkowa 333
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA PYZIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA PYZIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214979,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-20 do 2024-07-19INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.