Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00246326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00251331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00255795/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00260297/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00270435/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00353646/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 ... .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 ... .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b5d978-f21a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty budowlane - poprawa efektywności energetycznej SOSW Zgierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4489342,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2696982,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 (zwanego dalej SOSW w Zgierzu) obejmująca dwa zadania inwestycyjne, w szczególności:
1) Zadanie Nr 1. Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu,
2) Zadanie Nr 2. Poprawa efektywności energetycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgierzu.
Wykonawca składa jedną ofertę na wykonanie całości robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający ze względu na różne źródła finansowania, podpisze z Wykonawcą całości robót budowlanych dwie odrębne umowy: dla zadania Nr 1 Zadanie Nr 1 – Dofinansowanie ze środków PFRON, w ramach zadania, pn.: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu”. Środki przyznane uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego Nr 363/22 z dnia 04 maja 2022 r.
Zadanie Nr 2 – Przewidywane dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Łodzi w ramach programu priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery -V edycja” złożony wniosek.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy dot. Zadania Nr 1 - załącznik nr 4a do SWZ;
2) Projekt umowy dot. Zadania Nr 2 - załącznik nr 4b do SWZ;
3) Dokumentacja dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2 - załącznik nr 5 do SWZ;
4. Przedmiar robót - ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej SWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszej SWZ nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej;
5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, do zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych a także pozyskania we własnym zakresie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do odbioru końcowego dla obu zadań, w tym opracowania dokumentacji powykonawczej.
6. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
8. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia od dnia 1 stycznia 2022 r. udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 z późn. zm.) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu.
9. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
34514700-0 - Platformy ruchome
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31224100-3 - Wtyki i gniazda
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
44621100-0 - Grzejniki
39370000-6 - Instalacje wodne
45231112-3 - Instalacja rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3407812,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3407812,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3407812,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "GIPS-SERVICE" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-270-57-86
7.3.3) Ulica: Stefanii Kuropatwińskiej 12 A
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "GIPS - SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "GIPS - SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3407812,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Ze względów technicznych (brak możliwości wskazania dwóch kwot) w rubryce, pn. "Wartość umowy/umowy ramowej" wskazano łączną wartość wynikającą z dwóch zawartych umów, tj. dla Zadania nr 1 i Zadania Nr 2.
Zamawiający w dniu 16.08.2022 r., zawarł dwie odrębne umowy:
- w ramach Zadania Nr 1, pn.: Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu na kwotę w wysokości 751 788,58 zł,
- w ramach Zadania Nr 2, pn.: Poprawa efektywności energetycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgierzu na kwotę w wysokości 2 656 023,81 zł.
2) Ze względów technicznych (brak możliwości wskazania dwóch dat) w rubryce, pn. "Data końcowa okresu obowiązywania" wskazano datę końcową dotyczącą tylko Zadania nr 1, w ramach Zadania Nr 2 data końcowa jej obowiązywania to 30 listopada 2023 r. Uzasadnienie terminu określającego konkretne daty wskazano w ogłoszeniu o zamówieniu dot. niniejszego postępowania.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.