Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00238116/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów promocyjnych dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowości 32
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0cc4f6f-dc83-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów promocyjnych dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cc4f6f-dc83-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034771/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów burowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238116
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 169/DREIOŚ/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 660000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów biurowych według ilości i asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do SWZ. Napotrzeby realizacji projektu współfinansowanego ze Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30192125-3 - Pisaki
30192500-6 - Okładki przezroczyste
33198100-5 - Okłady papierowe
4.5.5.) Wartość części: 17052,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
produkcje i dostawę materiałów promocyjnych według ilości i asortymentu wskazanego w załącznikunr 3 do SWZ. Na potrzeby realizacji projektu współfinansowanego ze Wspólnej Polityki Rolnej na lata
2023-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199740-9 - Druki okazjonalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 27663,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę materiałów biurowych według ilości i asortymentu wskazanego w załączniku nr 4 do SWZ napotrzeby realizacji projektu współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192125-3 - Pisaki
30197630-1 - Papier do drukowania
30192500-6 - Okładki przezroczyste
33198100-5 - Okłady papierowe
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2639,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2639,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2639,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086788
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 5
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2639,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI BRATOSZEWICE
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia 2025-2026
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa maszyn rolniczych
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
więcej: przetargi BRATOSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.