eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoPrzebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Mielnie - budynek A1 (pion po Policji)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Mielnie - budynek A1 (pion po Policji)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10

1.5.2.) Miejscowość: Mielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4cc7fb3-d60b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Mielnie - budynek A1 (pion po Policji)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cc7fb3-d60b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016883/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Mielnie - budynek A1 (pion po Policji)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Mielnie – budynek A1 (pion po Policji).
Branża budowlana. Szczegóły planowanych robót wg przedmiaru robót sporządzonego w oparciu o projekt techniczny i wykonawczy dla (części po Policyjnej) obszaru budynku oznaczonego na rys. PZ-01 "A1" tj. m.in.:
- wyburzenie ostatniego biegu schodów i wylanie nowego biegu
- wyburzenia ościeży komunikacyjnych pomiędzy obiema klatkami chodowymi
- wyburzenia i zamurowania ościeży do pomieszczeń
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej w tym p.poż
- przebudowa łazienek
- montaż wykładzin kauczukowych, terakoty , glazury
- roboty wykończeniowe (szpachlowanie malowanie).
Pomieszczenia objęte zakresem przedmiotu zamówienia :
- poziom 0: pom. R2, pom. W2, pom. K1.7, pom. 1.6, pom. 1.22/2, pom. 1.24, pom. 1/20;
- poziom 1: pom. K2.2, pom. K2.6, po. 209, pom. 210, pom. 211, pom. 212, pom. 213, pom. 214, pom. K2.7, pom. 215, pom. 216;
- poziom 2: pom. K3.2, pom. K3.5, pom. 308.1, pom. 308, pom. 309, pom. 310, pom. 311, pom. 312;
- poziom 3: pom. K4.2, pom. K4.5, pom. 411, pom. 412
oraz pomieszczenia pominięte powyżej, a wymienione w przedmiarze robót.
Branża sanitarna. Zakres przedmiotu zamówienia dla ETAPU 1. Główne ciągi instalacji hydrantowej od podłączenia w rejonie wodomierza, wraz z nowymi pionami. Po stronie zachodniej budynku (między osią 1 a osią 3) całość instalacji hydrantowe. Po stronie wschodniej budynku w etapie 1 do nowego pionu należy przyłączyć istniejące hydranty. Instalacje sanitarne wodociągowe magistralne w poziomie parter. Instalacje grzewcze, wodno-kanalizacyjne, wentylacyjne w obszarze w którym prowadzona będzie
przebudowa lub remont dla etapu 1. Pomieszczenia objęte zakresem przedmiotu zamówienia: - poziom 0: pom. R2, pom. W2, pom. K1.7, pom. 1.6, pom. 1.22/2, pom. 1.24, pom. 1/20;
- poziom 1: pom. K2.2, pom. K2.6, po. 209, pom. 210, pom. 211, pom. 212, pom. 213, pom. 214, pom. K2.7, pom. 215, pom. 216;
- poziom 2: pom. K3.2, pom. K3.5, pom. 308.1, pom. 308, pom. 309, pom. 310, pom. 311, pom. 312;
- poziom 3: pom. K4.2, pom. K4.5, pom. 411, pom. 412
oraz pomieszczenia pominięte powyżej, a wymienione w przedmiarze robót.
Branża elektryczna. Zakres przedmiotu zamówienia dla ETAPU 1:
- wykonanie kompletnego zasilania głównego dla części policyjnej (RG2) z rezerwami dla modułów obwodów zasilających w pozostałych etapach,
- wykonanie instalacji SSP w pomieszczeniach wyszczególnionych w etapie 1 wraz z montażem centrali alarmowej,
- wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej dla obszaru policji,
- rozbudowa instalacji RTV i LAN w pomieszczeniach wyszczególnionych w etapie 1,
- wykonanie instalacji wideodomofonu dla obszaru policyjnego,
-wykonanie instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia w pomieszczeniach wyszczególnionych w etapie 1. Pomieszczenia objęte zakresem przedmiotu zamówienia: - poziom 0: pom. R2, pom. W2, pom. K1.7, pom. 1.6, pom. 1.22/2, pom. 1.24, pom. 1/20;
- poziom 1: pom. K2.2, pom. K2.6, po. 209, pom. 210, pom. 211, pom. 212, pom. 213, pom. 214, pom. K2.7, pom. 215, pom. 216;
- poziom 2: pom. K3.2, pom. K3.5, pom. 308.1, pom. 308, pom. 309, pom. 310, pom. 311, pom. 312;
- poziom 3: pom. K4.2, pom. K4.5, pom. 411, pom. 412
oraz pomieszczenia pominięte powyżej, a wymienione w przedmiarze robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, określa zestawienie planowanych prac oraz ilość robót, które mają być wykonane.
3. Rodzaj materiałów ujętych w dokumentacji jest tylko przykładowy. W każdym przypadku pojawienia się w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy uznać to za niewiążące -
w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych, tj. posiadających cechy i parametry te same lub nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144318,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1573736,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144318,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji i Obsługi Budownictwa BUDDOM mgr inż. Zdzisław Ślubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330912553

7.3.3) Ulica: Michała Kajki 4

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-369

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144318,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.