eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka"Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w gminie Wielka Nieszawka"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w gminie Wielka Nieszawka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9d1d166-aec9-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w gminie Wielka Nieszawka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9d1d166-aec9-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019188/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Olszynowej (dz. 230/79) w Małej Nieszawce

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Dobrej (dz. 48/5) w Cierpicach

1.1.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Szafirowej w Wielkiej Nieszawce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1236782,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci, na terenie gminy Wielka Nieszawka z podziałem na trzy części, tj.:
Część I: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ul. Olszynowej
w Małej Nieszawce
1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
wykonanie robót ziemnych polegających na budowie kanałów sanitarnych fi 200 o długości ok. 175.5 mb, budowę sieci wodociągowej fi 110 o długości ok. 140 mb, odwodnienie wykopów oraz obsługę geodezyjną całego zadania.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a. projekt techniczny wykonany przez Projektowanie i Nadzory Wod-Kan mgr inż. Jan Kretkowski, ul. Miodowa 3, Mała Nieszawka, 87-103 Toruń 5, pn. „Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej w m. Mała Nieszawka (dz.nr 230/9, 230/24, 230/71, 230/79 obręb 0003) w gm. Wielka Nieszawka;
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 587761,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci, na terenie gminy Wielka Nieszawka z podziałem na trzy części, tj.:
Część II: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ul. Dobrej
w Cierpicach
1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
wykonanie robót ziemnych polegających na budowie kanałów sanitarnych fi 200 o długości ok. 127 mb, budowę sieci wodociągowej fi 110 o długości ok. 122 mb oraz obsługę geodezyjną całego zadania.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a. projekt techniczny wykonany przez Projektowanie i Nadzory Wod-Kan mgr inż. Jan Kretkowski, ul. Miodowa 3, Mała Nieszawka, 87-103 Toruń 5, pn. „Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej ul. Dobrej
w m. Cierpice (dz.nr 48/5, 48/13 obręb 0002) w gm. Wielka Nieszawka;
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 181861,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci, na terenie gminy Wielka Nieszawka z podziałem na trzy części, tj.:
Część III: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Szafirowej w Wielkiej Nieszawce
1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
wykonanie robót ziemnych polegających na budowie kanałów sanitarnych fi 200 o długości ok. 178,5 mb, odwodnienie wykopów oraz obsługę geodezyjną całego zadania.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a. projekt techniczny wykonany przez Projektowanie i Nadzory Wod-Kan mgr inż. Jan Kretkowski, ul. Miodowa 3, Mała Nieszawka, 87-103 Toruń 5, pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Szafirowej w m. Wielka Nieszawska (dz.nr 363/3 obręb 0005) w gm. Wielka Nieszawka;
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 467158,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279702 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-BUD INFRASTRUKTURA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883159771

7.3.3) Ulica: KAPITULNA 8/108

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147354 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,IL-MAR” MARCIN BARTCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891496520

7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA 1

7.3.4) Miejscowość: OSIĘCINY

7.3.5) Kod pocztowy: 88-220

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-BUD INFRASTRUKTURA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883159771

7.3.3) Ulica: KAPITULNA 8/108

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.